Hoe praat ik met ze?

Heey meiden,
volgende week zaterdag middag ga ik naar de musical wicked met mijn bff ! Nu wilde wij ervoor zorgen dat we met de acteurs (jim bakkum , ferry doedens etc.) kunnen praten.
Wij dachten miss een leuke knuffel , met daaraan een briefje met me telefoonnummer en waarop staat dat we bij de artiesteningang wachten ofzo?Maar we hebben geen idee hoe het bij hun terecht moet komen, we kunnen het niet het podium opgooien want das te ver weg haha :s iemAnd tips hoe of wat we moeten geven of hoe we ervoor zorgen dat ee ze mogen ontmoeten?
Thanks ^^

Ik heb Ferry z’n nummer wel. Hebben?

hahahahah
Oke hierom moet ik dus zo hard lachen. Sorry :c

Oh schatje, dat gaat niet zomaar hoor. :")

Gewoon naar de artiesteningang gaan & daar wachten na de show. Met een beetje geluk zie je ze dan. En als je er al vroeg op de dag bent zou ik ook even daar heen gaan. Maar een knuffel op t podium gooien met je nummer en een briefje, dat gaat niet werken :’)

Serieus? Hoe kom je daar aan dan :grinning:

Tip: niet met je telefoonnummer. Je kan veel beter gewoon overkomen als een gezellige fan dan als een beetje een obsessieve die serieus denkt dat ze haar ooit zullen terugbellen, want dat doen ze echt niet hoor (niet om onvriendelijk te zijn of zo, maar vergeet het maar.)

Je kan het beste vóór (=vroeg! half 6, 6 uur) of na de voorstelling (=meteen na de voorstelling, soms zijn ze echt in een kwartier weg) bij de artiestenuitgang gaan staan (haha ja, er was een tijd dat ik dat ook áltijd deed :stuck_out_tongue:). Daar ben je meestal zeker niet de enige, dus heb niet te hoge verwachtingen, maar een foto maken en een cadeautje geven zal vast wel lukken.

Verder zijn Ferry Doedens en Jim Bakkum er volgens mij nooit allebei, omdat ze dezelfde rol hebben. En als je ‘pech’ hebt heb je nog een ander, dus houd daar ook rekening mee :slightly_smiling_face:

Denk je niet dat heel veel meisjes wanhopige pogingen doen? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jim en Ferry zal niet lukken aangezien er maar tegelijk kan spelen. En een knuffel op het podium gooien bij een musical is absoluut niet de bedoeling. Het is geen concert waarbij je hitsig en schreeuwend je idool toejuicht…

O ja en als je naar de matinee voorstelling gaat is er een grote kans dat je ze na afloop niet kan ontmoeten aangezien ze 's avonds weer moeten spelen.

Ja, maar in dat geval moet je gewoon een beetje brutaal zijn als je een cadeautje voor ze hebt. Bij de artiestenuitgang staat heel vaak wel iemand te roken, dan kan je diegene makkelijk vragen of ie een bepaald iemand voor je wil roepen, omdat je een cadeautje voor m hebt.

Nog gelukt?

Jouw idee klinkt een beetje als mission impossible in mijn oren.

Denk eens na… als jij een succesvol artiest bent, je hebt honderden fans en dan krijg je opeens een knuffel met een telefoonnummer… dan denk je toch meteen: “stalker” en niet: oh laat ik hun eens bedanken voor een FUCKING KNUFFEL.

Sowieso, wanneer iemand jou een knuffel toegooide met een nummer en alles ga je toch ook
Niet bellen? Ik zou me gestaakt voelen.

Nee weet ik, dat met dat telefoonnummer was meer een vb van een idee (: Ik ben ook niet echt obsessief maar die vriendin van mij is HELEMAAL fan van ferry dus ik wil haar graag helpen :3
we gaan indd na de show bij de artiesteningang staan, heb jij al ooit iemand ‘ontmoet’ dan?

En ik weet dat ze er niet beiden zullen zijn, ze zijn gwn allebei leuk haha C:
x

euh… Hitsig? Dan denk ik dat je geen goed beeld hebt van mij…

ben je nog niet geweest, het is toch al zaterdag geweest?

Sowieso al het idee van een knuffel en gooien op een podium geeft bij mij een beeld van een opgewonden jong pubermeisje. En als je ooit bij een musical bent geweest hoor je te weten dat zoiets dus echt not done is.