Hoe poseren voor een leuke foto?

Ik wil weer wat nieuwe foto’s op mijn hyves zetten maar ik weet nooit van welke kant en hoe ik moet kijken en hoe ik moet staan. Hebben jullie misschien tips?

http://i25.tinypic.com/2mh7zi0.jpg

Dit ben ik in Italië.

Leuke achtergrond op die foto!
Ehm je kan denken aan rechtop staan, een spontane lach met je tanden bloot, gewoon een vrolijke foto is altijd leuk!

Gebruik die foto, leuk toch?

Je hoeft niet te poseren, gewoon klein lachje of gewoon een spontane foto.

deze is toch wel leuk inderdaad?

Je hoeft niet te poseren , ga gewoon lekker voor bijvoorbeeld de spiegel staan , camera in je handen , kijk eens blij of wat strenger , probeer wat en er zit dat eigenlijk altijd wel iets leuks tussen ! Ik heb er vaak heel veel en dan kies ik er de leukste(n) uit . Veel succes

toch geen foto vanuit de spiegel he?
dat haat ik zo XD

Of met 3 vriendinnen op bed gaan liggen…hoofden bij elkaar en dan iemand van bovenaf een foto laten maken.
Ook altijd erg leuk.

Zolang je maar niet zo tuitlipje gaat doen en er dan heel boos bij kijkt en daarbij denkt dat je sexy bent in die houding is al een heleboel goed.

Ik vind de eerste foto leuk, doe die

nope , maar dan kun je gelijk zien hoe je foto is want het schermpje spiegelt in de spiegel en dan kun je lekker blijven doorklikken , en jaa ik haat die foto’s ook zo ontzettend !

ik vind dat een mooie foto!
die achtergrond is echt heel mooi; en je staat er leuk op. niet te overdreven, niet gemaakt, gewoon leuke foto!:slight_smile:

Ik vind die foto ook heel leuk en ik heb die al op mijn hyves staan :stuck_out_tongue:
Maar een vriendin van mij maakt zulke mooit foto’s :open_mouth:
Weten jullie nog wat poses?
Je mag trouwens ook foto’s plaatsen zodat ik wat inspiratie krijg (:

zoek de mooiste kant van je gezicht, neem een paar foto’s waarop je telkens je gezicht en houding een beetje verandert, en kijk dan welke het mooiste is.

kijk eens bij deze foto’s (:
http://www.deviantart.com/#catpath=photography/people&order=11

je moet de link even kopieëren en in de adresbalk plakken.

Bedankt! Daar staan echt hele mooie foto’s op!

niet poseren.