Hoe Photoshop en Indesign op laptop installeren

Ik wil heel graag Indesign en Photoshop op mijn laptop installeren. Heb via iemand de bestanden gekregen, maar ik snap niet hoe het werkt. Mijn vader heeft via diezelfde bestanden ooit Photoshop al geinstalleerd maar hij weet nu niet meer hoe hij dat ook alweer heeft gedaan. Heb laatst zelf Indesign geprobeerd te installeren maar dat ging niet helemaal goed.

Nu “staan” ze dus eigenlijk allebei al op mijn laptop, maar als ik ze volledig verwijder kan ik toch weer proberen ze opnieuw te installeren?

Ik moet de volgende stappen volgen:

1: Disconnect van het internet ( schakel uw netwerk kaart UIT, of trek de internet kabel uit uw pc )
2: Gebruik Set-up.exe, en installeer uw adobe programma’s in TRIAL MODE! (Hiervoor is geen serial nodig!!)
3: Nu de install klaar is, opent u Adobe Photoshop, nu krijg je een melding dat je nog 30 dagen hebt, klik op doorgaan. Nu sluit u photoshop weer( Als je stap 3 overslaat, heb je geen Extended versie van photoshop)
4: Herhaal stap 3 voor elk ander programma wat u geinstalleerd heeft)
5: Ga naar de map “gekraakte amtlib.dll” en pak daar de 32 bit of de 64 bit versie.
In de installatie map van photoshop vind u een amtlib.dll, overschrijf deze met de gekraakte. Herhaal dit voor elk
ander geinstalleerd adobe programma(ze staan allemaal in hun eigen map)
6: Pas uw host bestand aan ( Windows\system32\drivers\etc\ ) met de volgende regels: (…)
7: Plug uw internet kabel weer in, of herstel uw netwerk kaart.
8: Veel plezier ermee!!

Nu is mijn vraag wat ze precies bedoelen met “Overschrijf deze met de gekraakte”. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ze hier mee bedoelen? En hoe weet ik of ik de 32 bit of 64 bit versie moet hebben?

Daarnaast nog een vraag over host bestand aanpassen, ik weet waar ik het moet vinden, maar wanneer ik het nu open staan daar al een heleboel woorden en cijfers, etc. Moet ik die dan verwijderen en alle nieuwe cijfers en letter er neerzetten of moet ik het juist toevoegen of vervangen voor een paar regels? Ik heb geen idee :astonished:

Bedankt voor jullie hulp alvast!

Kopieer de bestanden die in het mapje gekraakt/crack staan, en plak deze in de gewone map.

Dan krijg je een berichtje dat iets zegt van wil je deze bestanden overschrijven of iets dergelijks weet nu even niet. Maar in ieder geval altijd ja of oke klikken.

Ik denk niet dat je iets met dat host moet doen, ik heb het iig nooit hoeven doen. Is makkelijker als ik het zelf zie , dan weet ik waarover het gaat.