Hoe pak je dit aan?

Heey laatst heb ik een jongen ontmoet… eerste indruk vonden we elkaar wel leuk dus we gingen een beetje appe en gelijk was er bekend tussen ons dat er een “flow” was/is. We zitten op dezelfde school maar beide praten we niet heel vlot met elkaar en we hebben heel weinig gespreksonderwerpen. Op een of andere manier ben ik niet me leuke ik bij hem… ik ben heel verlegen en ongemakkelijk bij hem. We hebben wel een x afgesproken en gezoend. Maar sinds een paar dagen is de flow heel erg aan t verdwijnen en hij heeft aangegeven dat ie niet meer zeker weet of ie wel iets wilt. Ik voel me wel echt heel kut dat ie niet zo enthasiast is. En ik weet ook niet of ik nou nog een x met m moet afspreken of het moet laten gaan. Ik vind hem stiekem toch wel een beetje leuk. Hoe moet ik het aanpakken om hem mij van mn leuke kant te laten zien? Kusjes :revolving_hearts:

Ik zou hem eerst eerlijk zeggen hoe het zit en dat je merkt dat je je anders gedraagt met hem in de buurt, misschien gewoon omdat het toch spannend is. Als je hem echt leuk vindt, gewoon gaan voor een volgende date en proberen te laten zien wie je bent. Als hij dan nog twijfelt, is hij jou niet waard.