hoe pak ik het aan?

Ik ben een beetje wanhopig.

Mijn BFF en ik zijn verliedfd op dezelfde jongen, hij is echt suprmooi.
Maar mijn vriendin blijft mij maar vertellen dat ze niets meer voor hem voelt,
alhoewel dat ze altijd stoeft dat hij naar haar kijkt, dat ze blijft vertellen dat ze samen op lokalisten heel veel mails sture

Maar dan vind ik het wel raar dat ze al 4 maanden niet meer online is geweest.
Ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken moet ik de jongen vlakaf vragen : “heeft ze jou een mail gestuurt en heb jij geantwoord, heb je haar op icq geschreven”
want dat vind ik eigenlijk te ver gaan. Is er eigenlijk een manier om haar terug te pakken zonder wanhopig te lijken???
HELLUUP

please help me

stuur hem ook emails

ik snap je verhaal neit helemaal maar ga je nog veel met die vriendin om?

ik heb meestal iets van als we op de zelfde jongen zijn kiest hij maar wie die wil zolang je vriendin neit al amande verliefd is dan hoord het weer niet
ik vind stel zoude ze super bij elkaar pase zou het wel zielig zijn om het niet toetelate

upje
ik heb meer hulp nodig :frowning_face:

vertel er iswat meer over wand ik snap het niet helemaal:P

Okee, je verhaal is verschrikkelijk onduidelijk, ik gok dat je een Belgje bent? Wat is stroeft? Lokalisten? Icq?

Nouja, ik gok dat jullie alletwee dezelfde jongen leuk vinden en dat zij wel contact met hem heeft maar jij niet en daar ben je boos over?

Nouja, laat die jongen gewoon kiezen. Vindt hij haar leuk, laat hem dan voor haar gaan. Jammer voor jou, maar ach, je vindt wel weer een andere jongen.

nee icq en lokalisten is duits
ze zegt dat ze contacht met hem heeft
maar als ik op haar profiel op lokalisten kijk dan zie ik dat ze al 4 maand niet online is geweest ,dus ze kan niet met hem mailen
dus ik heb het vermoeden dat ze liegt
en ik bedoelde stoeft dat ze altijd zegt van "ja hij kijkt veel meer naar mij dan naar jou " (ook niet waar)

je schrijft dat je BFF hem ook leuk vind! bij mij en mijn vriendinnen is de regel: als twee mensen uit onze vriendengroep dezelfde persoon leuk vinden krijgen ze hem allebei niet! dus misschien is het ook beter voor jou en je BFF. ik weet niet of je er wat aan hebt… maar in ieder geval succes!

Misschien kan je naar een vriendin van jullie beiden gaan. En aan haar vragen of zij het idee heeft dat hij een van jullie 2 leuk vind.
Als dat niet zo is kan je maar allebei beter doorgaan met je leven :wink:
En als ie een van jullie twee wel leuk vind, dan kunnen jullie afspreken dat zij hem dan mag ‘hebben’. want het is toch iets wat ik een vriendin van mij wel zou gunnen.