hoe pak ik dit aan?

.

Ah, wat lastig zeg. Ik heb jammer geen tips voor je, maar ik wens je heel veel succes in je zoektocht naar die man.

Je legt nogal de nadruk op jullie leeftijd, maar volgens mij kan 17 en 22 best - voor het geval je je er stiekem druk om maakte :wink: Weet je zeker dat jullie geen andere dingen gemeen hebben? Ik zou proberen iets te vinden dat jou met hem in contact brengt. Een vriend van hem die wel facebook heeft bijv?

.

^neeee dat is niet raar dat je dat hebt gezegd. maaar ik denk dat je gewooon moet wachten totdat je hem weer tegenkomt.

maar dat kan nog zooo lang duren… En misschien heb ik dan nog minder kans.

up?

.

Ik denk dat hij het weekend wel thuis is, al weet ik dat niet zeker.
Maar denken jullie dat het een goed plan is om zaterdag ofzo langs zijn huis te fietsen en dan een envelop met zijn naam in de brievenbus te gooien, en in die envelop een briefje met mijn nummer erop? En dan iets van call me maybe x laura ofzo? Want ik weet echt anders niks beters, hahaha :’)

das wel een goed idee van dat briefje!

wat een lastige situatie, maar als jij het echt zo voelt dan zou ik ervoor gaan! je zou het telefoonnummer kunne vragen via zijn broertje, het is even awkward maar dan heb je iniedergeval zijn nummer en kun je hem bellen/smsen/appen. dan kun je erachter komen of hij een vriendin heeft, zoniet dan kun je afspreken=) gewoon even je angsten opzij zetten en ervoor gaan!

heel veel succes! horen we nog hoe het is afgelopen?

Ik denk niet dat ik hem durf te bellen… :’)
Dus daarom wilde ik hem mijn nummer geven.
En dan heeft hij ook een beetje initiatief.
Maar zal ik dan maar dat briefje in de brievenbus gooien?
of is het misschien toch beter om via zijn broertje zijn nummer te vragen?
Tuurlijk horen jullie hoe het af is gelopen!

kanje niet in de mobiel van zn broertje even ‘foto’s kijken’
haha en dan tussen zijn contacten kijken ;p

^ik heb verder niet echt contact met zijn broertje.
Dus dan zou ik al eerst met hem af moeten spreken en dat zou een beetje raar zijn…

doe via zn broertje! je heb nu tenminste een aanknooppunt en je weet zelfs waar die woont, dat is iig iets:) ik zou wel je achternaam erbij zetten zodat hij jou kan facebooken of via zn broertje en als ie reageert is ie vast geintreseerd en anders niet, maar zeker via zn broertje doen want wie weet is het volgende week alweer te laat. je moet gewoon eventjes je knop op 0 zetten en gewoon denken: ga ik hier dood van? nee. doen dus
x

.

Vraag zijn nummer aan zijn broertje! Dan hoef je ten eerste niet te wachten tot hij iets laat horen want jij hebt de touwtjes in de handen. Ten tweede weet je gelijk waar je aan toe bent, een ja of een nee. Daarnaast hoef je niet al te lang te wachten op een antwoord, wat bij een briefje wel zo is! Heel veel succes en geluk! En ik zou niet eerst vragen of hij een vriendin heeft, hier kom je vanzelf wel achter!

^ah dankje!
Ik denk dat ik het vanavond ga vragen, als ik al mijn moed bij elkaar raap, haha :’)

succes! gewoon doen:)

x

.