Hoe pak ik dit aan?

Hee meiden,

ik vind een jongen leuk, maar ik weet echt niet hoe ik dit aan moet pakken hoor.
Hij zat de afgelopen 2 jaar bij me in de klas, maar toen ging ik niet echt heel veel met 'm om, gewoon soms. Nu ga ik wel veel met hem om en ik ben hem dus leuk gaan vinden, hahaha. Hij is echt lief trouwens.

maarja, ik werk bij n supermarkt en hij bij dezelfde, alleen n andere vestiging, maar die hebben samen personeelsfeest. En toen vroeg hij of ik ging, dus ik dat ik niet ging en of hij wel ging, en toen zei hij dat hij niet ging, en toen zei die: Ik ga alleen als jij ook gaat.
Eerst dacht ik dat ie n grapje maakte ofzo, maar ik vroeg het nog eens na en hij meende het serieus, dus we gaan samen naar t personeelsfeest. :grinning:

En vandaag fietsten we samen en die weg was echt vet om en hij was nog n stuk meegereden terwijl hij allang af moest (want hij woont echt dicht bij mij alleen ik wist niet precies waar, alleen ongeveer. dus ik zei zo van “eeh waar woonde jij ook alweer precies?” en toen zei ie “ja daar terug”

Maar ik weet dus niet of hij mij leuk vindt. En ik weet ook niet hoe ik erachter moet komen.
Ja afspreken zeggen mijn vriendinnen, maar dat wordt n beetje moeilijk aangezien ik hem dus al lang ken… Als k hem niet echt zou kennen was het meer van “Wat heb ik te verliezen”. En nu heb ik zoiets van; Ja nou komt het zo raar over als ik dat nou ga vragen als ik niks weet…

Hebben jullie tips pour moi?

Voor iedereen die er geen zin in had om mijn quatsch te lezen een samenvatting: TS vind een jongen leuk, die ze al jaren kent en weet niet hoe ze het moet aanpakken omdat ze vindt dat er veel te verliezen is. en nog 2 verhaaltjes.

Liefsss!

o ik heb trouwens ze nr niet.
en hij is niet vaak op msn/hyves.

Het lijkt me wel vrij duidelijk dat hij je behoorlijk leuk vindt, no?
En jij vindt hem ook leuk.

Dus ga met hem naar dat personeelsfeest. En ga erveur.

Nou ik twijfel er toch wel aan. :flushed:

En ja ga ik zeker! :grinning: heb me vanavond op de lijst gezet ^___^

Gewoon kijken wat er op dat feest gebeurd :slightly_smiling_face:

Ja, alleen n beetje jammer dat die pas over n maand is… :frowning_face:

flirtennnnnn
je merkt zelf of en hoe die terugflirt

Waar twijfel je aan? Hij gaat niet naar dat feest als jij niet gaat. Hij rijdt een heel stuk voor je om. Het lijkt me niet dat hij dat voor ieder meisje dat hij kent doet hoor.

Volgende keer als je hem ziet, stap je op hem af en vraag je hem mee uit. Ergens wat drinken ofzo. Dat is de enige tip die ik aan je kan geven.

@Shadowplay; haha jaa zo zou ik ook denken bij anderen… maar bij mezelf ben ik er altijd echt onzeker over, hahaha. dat ie t gewoon als vrienden bedoeld enzoo. :slight_smile:
maar bedankt voor je tip. :grinning:

up. :flushed:

Als je dingen wat nuchterder brengt zal hij het ook niet opvatten als echt ‘date’. Ik zou wachten op een moment dat hij over iets begint waardoor jij hem uit kunt vragen. Of zeg maar een excuus zoeken voor dat je iets samen met hem kunt drinken (iets dat je moet bespreken ofzo)

Ik denk dat ie wel geinteresseerd is in ieder geval :slightly_smiling_face:

Goed idee!

ben trouwens wat verder van huis. Hij was sinds tijden op msn, en hij begon heel blij, maar leek best chagerijnig… vriendin zegt dat ik er niks van aan moet trekken omdat ie zo in het echt niet doet… but im just insecure.

up…

Nou vandaag was hij dus echt niet kortaf! Was met m meegefietst n stuk en hij lulde heel veel haha. :grinning: Oh en hij miste 2 afslagen naar zn ziekenhuis en werd ook nog is bijna doodgereden, zo goed lette hij op, haha. (of ik lul gewoon teveel)

En en en n vriendin van me zei dat hij kei vaak naar me keek tijdens onze les samen!
&ik had het idee dat hij veel naar me keek in de pauze maar dat kan ik ook mis hebben haha.