Hoe pak ik dit aan?

Heee!

ik ben gister uit geweest, en heb met de vriend van de vriend van mijn vriendin gezoend.
Ik ken de vriend van mijn vriendin niet. maar het was puur toeval.

We hebben eerst zowat 2 uur lang lopen praten over van alles en nog wat, toen gingen we zijn vrienden zoeken en mijn vriendinnen, en toen konden we ze niet vinden dus gingen we maar zitten, en hebben we gezoend.

Ik zelf vind hem wel leuk, en zou hem best graag beter leren kennen… Alleen hij had gisteren dus drank op, ik ook maar niet heel veel moet ik zeggen…

Nu praat ik ook wel met hem op whatsapp, maar boeiende gesprekken zijn het niet echt… terwijl we in de discotheek wel over vanalles en nogwat praatten, wat moet ik hier nu mee doen? ik heb ook geen idee waar ik het dan allemaal over moet hebben, het zijn altijd van die standaard gesprekken!

We praatte net ook maar nu staat er alweer dat hij het wel heeft gelezen maar niet heeft gereageerd, bah wat haat ik die functie van whatsapp dat je dat kunt zien! Wordt je niet blij van hahaha

Maarja iemand dus tips ofzo? Altijd welkom! :slightly_smiling_face:

Ik snap het probleem niet dat je met de vriend van de vriend van je vriendin hebt gezoend? Wat is daar mis mee?

Met alcohol op durven mensen vaak meer te zeggen en ik denk dat dat in deze situatie dus ook zo is.

@ Bente11 ik zeg toch ook niet dat dat een probleem is? :stuck_out_tongue:

@ LTDS hmm oftewel je bedoeld dus dat dit leuk was voor 1 avondje, meer niet? dat het zo overkomt op jou?

Ga je zelf na of je hem leuk vind zo ja ? ga ervoor!
leer heb beter kennen, en spreek af zo zie je vanzelf wel wat der van komt
vraag advies aan je vriendin

Jongens zijn rare wezens, Vele denken 1 avondje, maar je moet daar gewoon op doorgaan tenzij hij je heel erg afwijst dan moet je gewoon kappen

succes =)

Na jullie reacties gelezen te hebben dacht ik indd wel, wat heb ik eigenlijk te verliezen?

Toen ben ik vanmiddag dus nog wat tegen hem gaan praten en intresse tonen enzo… maar ik ben er nu alwel achter dat het niets wordt, hier vb van het gesprek;

ik; heeu laat je wordfeud kunsten zien dan :stuck_out_tongue:
hij; haha komt nog xd
ik; Moet je brein nog herstellen van die zware avond? Hahaha
hij; ja xd
ik: haha wat heb je het toch zwaar!
hij; ja xd

Erg droog enzo, dus ik weiger er nog tijd in te steken. Toch bedankt voor jullie hulp! :slightly_smiling_face: