Terwijl ik vanochtend douchen was heeft mijn vriend op mijn mobiel gekeken.ik heb geen geheien voor hem dus hij mag dat doen, maar hij doet het stiekem en dat stoort me. Alsof ik gecontroleerd wordt en hij mij niet vertrouwd. Ik ging rond 11:00 douchen, omkleden en tandenpoetsen tot 11:20 ongeveer. Ook had ik nog wat programma’s openstaan en op de iphone kan je die ‘uitzetten’ met die homebutton. Toen ik na he douchen keek was die lijst met programma’s leeg en ik weet zeker dat ik het niet heb uitgezet. Ik vroeg dus een vriendin hoelaat mijn laatst gezien was: 11:11. Nou lekker.
Zelf doet hij wel heel geheimzinnig met zn mobiel. Hij draait weg als hij typt en kijkt, zet zn beeldscherm op donker zodat hij alleen het kan lezen en toen hij douchen was had hij zn mobiel verstopt onder een knuffel.
Zijn vader is jarig en ik heb van de week al aardig wat dingen gezegd die mij dwarszaten maar dit wil ik wel duidelijk maken dat ik dit niet echt vind ik kunnen. Hoe ga ik dit aanpakken zonder dat de hel losbreekt. Een wachtwoord vind ik geen oplossing. Ik heb geen geheimen en een wachtwoord is alleen maar vervelend.
Nu het volgende. Sinds afgelopen weekend is hij opeens veel meer online op whatsapp dan normaal. Normaal
Is hij druk en reageert hij soms 2 uur niet. Geen enkel
Probleem, ik ben ook druk af en toe. Sinds afgelopen weekend is hij echt ieder kwartier online. Ook reageert hij dan heel laat op mijn berichten terwijl hij dat als hij online kwam meestal gelijk deed. Ik snap ook wel dat hij met zn vrienden praat. No problem, maar omdat hij zo geheimzinnig doet als hij op zn telefoon zit vind ik dit een beetje raar. Stel ik me nu aan of is dit inderdaad een beetje gek?
Het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar ik krijg er een gek gevoel van. Ik hoef niet op plaats 1 te staan met het beantwoorden van berichtjes maar het is gewoon raar.