hoe overtuig ik mn ouders

hey ik wil heel graag iets leuks doen voor mijn vriend en dan eigenlijk t liefst een weekendje weg ofz (ja ik weet ik ben nog mr 15) mr mijn ouders vinden dat echt nooit goed. ik mag niet eens bij hem slapen of andersom :s ja ik heb ze verteld dat ik het gedaan had met mijn vriend NOOIT DOEN DUS mr ja hij had het ook aan zn vader verteld en die vonden het allemaal prima enz en omdat ik vrij close was met mijn moeder… naja oke mr ik wil dus heel graag bij hem slapen op zijn verjaardag en weg in de zomervakantie mr ik zou niet weten hoe ik mijn ouders zo ver zou krijgen…

heeft iemand tips?:face_with_raised_eyebrow: please?:face_with_raised_eyebrow:

Laat hun de rede’s vertellen waarom ze het niet prettig vinden en luister daar naar, bedenk daar ook een oplossing voor!

Hmm, TS heeft maar 7 berichten geplaatst, waarvan óf in Liefde&Boys óf in Seks&Zo…
Maargoed,
is er niet dichtbij jou iets leuks te doen? Of kan je niet ergens heen met de trein, iets wat jij leuk vind?

vraag anders of de ouders van je vriend eens met jou ouders praten misschien helpt dat

Misschien moet je laten zien dat je te vertrouwen bent en zeker geen dingen gaan verbergen. Ik mag ook niet met mijn vriend slapen, terwijl ik het al een paar keer heb gevraagd, en nu zei mijn moeder ineens dat ik over een tijdje(niet zo heel lang) bij hem mag blijven slapen, omdat ze mij vertrouwd en vertrouwd dat ik geen gekke dingen doe of dingen die ik niet wil.
Ik ben trouwens net een maandje 16

Je bent ook nog maar 15 he…
Hoe oud is je vriend?

ja idd vragen waarom? communiceren is altijd goed

Je bent nog maar 15. Sorry hoor, maar je hebt nog zoveel jaar te gaan waarin je nog van alles met je vriend kunt doen. Leg je er gewoon bij neer. Ik vind een weekendje weg met je vriend voor een 15-jarige ook onnodig - dat mocht ik van mijn ouders pas op mijn zeventiende. En ik heb het overleefd.

Ik vind het best logisch van je ouders dat het niet mag, je bent nog maar 15… Maar dat zul je pas begrijpen als je ouder bent of zelf een dochter krijgt.

Hoe lang zijn jullie al samen?

En ik denk dat je gewoon nog moet wachten, je bent nog maar 15 (:

we zijn 6 maand samen met mijn vriend die 16 is… mr ik ben wel de gene die een soort van aangeeft wat er gebeurt… want dat wij het gedaan hebben ja tuurlijk wou hij dat wel mr hij respecteerde mij dat ik er nog niet uit was en het dus nog niet wou. mr toen maakte ik zijn riem los… en toen vroeg hij ook nog van hoe ver wil je gaan en weet je het cker? dus tussen mij en mn vriend zit het wel goed en dat we het gedaan hebben eigenlijk ook wel :slightly_smiling_face:

Dat veranderd niet het feit dat je nog maar 15 bent, en jij in de de ogen van je ouders nog hun kleine meisje bent.