Hoe overleef ik Valentijnsdag??

Ik zit met een probleempje…

Toen ik in groep zes zat (zit nu in groep :sunglasses:, heb ik een jongen die ik toen leuk vond verkering gevraagd. Hij zei nee… Hij zei dat hij mij ook leuk enz vond, maar dat hij zich te jong vond. Nu pesten ze me altijd op valentijnsdag. “Ja, jij kan geen jongen krijgen, je bent te lelijk!” of “Had je nu maar met hem hé?”

Please, ik weet echt niet wat ik moet doen om eronder uit te komen. Ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken, maar toch… :drama:

‘altijd’, er is dus sindsdien maar 1x valentijnsdag geweest, misschien was het maar eenmalig
en anders zeg je iets van ‘inderdaad ik heb niet met hem, maar ikv ind hem ook allang niet meer leuk’ bóéiend.

Pfu… alsof degene die jou pesten allemaal wel iets voor Valentijnsdag zullen krijgen… Gewoon negeren.

Ok, thanx, dit doet me goed :cold_sweat:

Ben het helemaal eens met Eevha en Odjur

Stuur jezelf iets XD

IN YOUR FACE, CLASSMATES!

Weetje, normaal vind ik het best sneu als je jezelf iets stuurt,
maar in dit geval vind ik het eigenlijk een enorm goed idee! :stuck_out_tongue: Hahaha

Kom op hey, je bent, wat, 12?
Als je dit al niet trekt…

Het is maar Valentijnsdag. En je klasgenoten moet je gewoon negeren.

Iedereen die het zegt heeft waarschijnlijk zelf ook niemand :wink:

Gewoon negeren.
Voor iedereen is er iemand en die komt vanzelf wel.
Niet zo druk om maken! :slightly_smiling_face:

Heel simpel:

Get up
Survive
Go back to bed
Trouwens, ik weet niet waar je je druk om maakt. Valentijnsdag is dit jaar op een zaterdag, 't lijkt me sterk dat je dan op school bij je klasgenoten bent…

zeg gewoon iets van; net of jullie allemaal iemand hebben.