Hoe overleef ik een slow?

Hey iedereen
Ik heb vanavond een galabal. En bij een galabal hoort natuurlijk een slow. En omdat niemand met mij wil slowen en omgekeerd eerlijk gezegd ook niet ga ik dat dus niet kunnen doen. Maar het is ook juist heel confronterend dat iedereen staat te slowen en ik de enige ben die niemand heeft. Hoe overkom ik die helse 5 minuten?

Kun je het niet met een vriendin doen? Het is zo voorbij en vast niet iedereen zal slowen.

Is dat niet raar als je hetero bent?

Ik zou gewoon rustig afwachten. Er komt vast een oplossing. Straks wordt je gewoon door de leukste gevraagd die er die avond rondloopt. Zou er niet mee zitten.

Nou de avond was gewoon klote. Je moest 4 personen zoeken om mee te dansen. Ik heb er met moeite met 3 gevonden, allemaal meisjes. De rest van de mannen hadden al een volle kaart of wilden hun opties wat verkennen. Vreselijk gewoon. Ik ben zo bang dat ik nooit een vriendje zal hebben,

Moest 4 personen zoeken? Is een gala niet gewoon een feest met een dj, dansen en verder niks?

Ja, ik had echt zoveel stress daarond dat ik vroegtijdig ben weg gegaan. Het voelde echt als een populariteitwedstrijd

Gewoon een vriendin zoeken zou ik zeggen! :slight_smile: