hey mensen.
er zit me iets heel erg dwars. want zeg maar mijn ouders zijn gescheiden. nou dat it me niet heel erg dwars maar het probleem is dat ik daardoor bij me moeder woon. en dat ik me vader alleen om het weekend en soms op een donderdag zie. en dit klinkt heel erg hard tegenover me moeder maar ik irriteer me rot aan der (zachtjes uitgedrukt) ze heeft namelijk geen vrienden waardoor ze 24 uur per dag mij in de gaten kan houden. ze kijkt om de dag naar mijn cijferlijst op internet, ze zit de hele tijd in me kamer, ze schiet a te hulp als ik 2 sec. naar de cola zoek. en ze wil alles maar dan ook alles weten als ik ergens naartoe ga. ze kan niet koken en ze doet geen gezonde boodschappen (die boodschappen doet ze toch nauwelijks dus koop ik meestal wat te eten voor mezelf) en alles wat ik tegen der zeg of doe wordt negatief opgevat waardoor we snel ruzie krijgen.
maar ik ben net terug van 3 weken vakantie bij mijn pa. maar we waren best chagie door het slechte weer. nu heb ik nog 3 weken voor de boeg met me ma. en dit keer is er geen school waar ik naartoe kan (moet) voor een beetje rust (weg van me ma zeg maar) en al me vrienden en vrindinnen zijn op vakantie dus ik kan niks leuks doen.
heeft iemands tips???
korte samenvatting:
mijn ouders zijn gescheiden en ik irriteer me heel erg aan me moeder en word gek van der. nu moet ik 3 weken lang met haar op vakantie en zitten we dus de hele tijd op elkaars neus… help!!