Hoe over leef jij die Stomme leraar! ?

hoii girlss ,
Myn lerares Frans is egt niet te doen!
Ze is gemeen , haar toetsen zijn kei moeilijk waar iedereen dan natuurlijk voor buist .
Hoe overleef jij die lessen?
Heb je tips?
Dankjulliee (:
kusjes
Stefanie

niet.

wachten tot de bel.
en dan wegrennen.
=)

hoe moeilijk het ook is gewoon een beetje je best doen voor dat vak.

Heel hard hopen dat het jaar snel voorbij gaat, spijbelen, niet opletten, en toch proberen goed te leren voor het proefwerk. =)
Succes

kheb hetzelfde, maar dan met de maatschappijdocente…
ze zegt wat ze denkt… maar soms hoort ze gewoon de dingen die ze denkt, niet hardop te zeggen. want het is meestal gewoon hardstikke lullig…
ik probeer bij zulke leraren gewoon mijn best te doen voor het vak en verder zo weinig mogelijk aandacht trekken, want anders ben je juist de lul.

Eerlijk gezegd ben ik altijd het lieverdje van de leraar meestal, ik krijg echt nooit de schuld. :stuck_out_tongue: Behalve bij wiskunde, daar juist altijd. Maar ik hoop dat ik die vent dit jaar niet meer heb.

Maar ik heb wel allemaal saaie leraren.

het is vakantie ?
waar heb je last van ?

hard werken zodat je je eindexamen haalt en dat mens daarna nooit meer hoeft te zien (:

Buist?

Ik had vorig jaar een verschrikkelijke wiskunde leraar, hij haalde echt het bloed onder me nagels vandaan. Net zoals me handvaardigheid lerares. En dat is zacht uitgedrukt. (Me wiskunde leraar heeft meerdere malen dingen gezegd die niet door de beugel kunnen in mijn richting, heb ook een klachten brief klaar liggen.) Maar je kan er niets tegen doen, probeer je eigen ding te doen en je zo min mogelijk aantrekken van hun aanwezigheid. Niet de beste manier om je les door te komen maar als je zoals ik zo agressief wordt van die leraar(es) is het wel het beste :slightly_smiling_face:.

Ik ben van België
Buizen is een ander woord voor zakken , of een onvoldoende hebben :wink:

huilen

wat zij zegt.

zeg: Ta gueule!

hahaha.

heel aardig doen en schijnheilig glimlachen.
na 2 toetsen weetje ongeveer waar zij over vraagten wat je moet kennen van het hoofdstuk
Frans overleef ik makkelijk ; de lerares houdt van mij, omdat ik naar haar luister & mooie cijfers haal :grinning:

vooral niet opvallen, en doe je best in de lessen van die leraar. dan heb je volgens mij weinig te vrezen.

Overleef is één woord.

Domme typfout
Dankjee :slightly_smiling_face:

Gewoon goed opletten en hopen dat je haar niet volgend jaar weer hebt.
Alles is beter dan blijven zitten om haar nog een jaartje te krijgen haha.

Gewoon aardig zijn tegen hem/haar en je best doen.

Moeilijke toetsen zijn misschien rot maar je leert er wel van.
En als je aardig bent tegen een leraar kan het met je mondelingen nog wel eens goed te pas komen haha