Hoe over leef ik dit.

Heeeeeey Giirls.

ik heb een probleem.
en ik hoop dat jullie me kunnen helpen
ik heb vorigjaar een vriend gehad tot 9 juli en daarna sprak ik nog met hem af enzo en deden we het ook nog:$ maar in november stopte hij het contact omdat ie een ander kreeg het deed me echt pyn enzo. en toch proberen om contact te kryge enzo op gegeven moment op 18 februari kreeg ik weer contact met hem ik had met ehm afgesproken en der zijn dingen gebeurd die niet mochten gebeuren… want hy heeft nogsteeds met dat meisje maar nu heb ik het aan haar verteld en hij is echt boos op my en zegt dat ie weer het contact gaat stoppe als zei het uit maakt… ik ben echt bang dat ik me zelf iets aan doe als hy het contact verbreekt ik hou zoveel van hem,…

kunnen jullie me helpen?:$:$

Praat erover met je vriendinnen, want je moet echt stoppen met die jongen. Je kwetst niet alleen jezelf maar ook anderen. Je vriendinnen kunnen je steunen wanneer je het moeilijk hebt

hij gebruikt je als terug val basis…
ik zou zeggen, zoek een andere jongen, al lijkt dat makkelijker gezegd dan gedaan.
en hou zelf de eer hoog en verbreek het contact zelf, hij heeft een vriendin en daar wil hij dus bij blijven

moeilijk zeg :frowning_face:
ik zou even niks tegen hem zeggen en je ook nergens mee bemoeien. ze moeten het eerst uitpraten. het was niet handig dat jij met haar ging praten, want dat had hij zelf moeten doen.
ik zou gewoon afwachten en hem een tijdje met rust laten, misschien zoekt hij zelf weer contact met je. als hij dat niet doet: ga verder met je leven. ik weet dat het moeilijk is, maar hij is 2 x vreemdgegaan en dat mag je niet vergeten…

Zoek hulp.
Bij vriendinnen, of desnoods bij familie ofzo.
Serieus, dit is niet goed!
Ga sowieso niet met hem door, je weet zelf ook wel dat je verkeerd zit !

En bedenk bij jezelf, is hij het waard om te stoppen met leven? (Als je dat tenminste bedoeld met jezelf wat aandoen)

je kan best vrienden met m blijven, maar dan moet je het ook bij vrienden houden. .
als je het nog steeds met hem doet hou je jezelf voor de gek, en hij zn vriendin.
hij moet kiezen, of zn vriendin en vrienden blijven met jou.
of geen vriendin en sex blijven hebben met jou.
ik snap dat je niet zomaar over je ex heen komt want daar heeft bijna iedereen last van maar je moet streng voor je zelf zijn.
je had het ook niet moeten vertellen vind ik, maaar niks is terug te draaien ik zou gewoon even niet mee bemoeien inderdaad (zoals hierboven) en afwachten. good luck want ik weet hoe lastig dat is (:

ps. hoelang heb je met hem gehad?

heel erg bedankt voor jullie reactie’s
me vriendinne worde er helemaal gek vn dus met hun kan ik niet praten…
en ik heb geprobeerd een andre jonge te zoeken had ik ook
maar ik bleef over hem praten en aan hem denke datik het maar weer uit heb gemaakt om die jonge geen pyn te doen…
en ik heb geporbeerd hem te nergeren hy is op dit tijdstip ook met ze vriendin aan het prate of het echt waar is wat ik heb gezegt en ik denk datie alles aan het ontkenne is …maarik zal hem nergeren als ie op msn komt kijken of ie dan tegen my gaat praten…
dankjulliewel(L)

heel erg bedankt voor jullie reactie’s
me vriendinne worde er helemaal gek vn dus met hun kan ik niet praten…
en ik heb geprobeerd een andre jonge te zoeken had ik ook
maar ik bleef over hem praten en aan hem denke datik het maar weer uit heb gemaakt om die jonge geen pyn te doen…
en ik heb geporbeerd hem te nergeren hy is op dit tijdstip ook met ze vriendin aan het prate of het echt waar is wat ik heb gezegt en ik denk datie alles aan het ontkenne is …maarik zal hem nergeren als ie op msn komt kijken of ie dan tegen my gaat praten…
dankjulliewel(L)

time will heal all wounds

Lieveschat, als hij tijdens een relatie met dat meisje vreemdgaat met jou, waarom zou hij dat met jou dan niet ook doen? Dit is overduidelijk een onbetrouwbare, overspelige klootzak, en jij verdient veel beter dan dat! En je hoeft echt niet gelijk op zoek naar een andere jongen. Focus je op jezelf, ga lekker shoppen, leuke dingen doen met vriendinnen, een verwendagje met maskertjes en leuke films, dat soort dingen. Dan zal je zien dat je die Lul de Behanger helemaal niet nodig hebt in je leven om je goed te voelen!

bedankt voor jullie reactie’s
ik ga zeker kyke of ik hem kan vergeten…
of het lukt is een 2e want hy was me eerste liefde
waar ik alles mee gedaan heb dus het is een beejte moeilyk

Je moet jezelf echt niet iets aan gaan doen om een jongen. Ik weet dat hij nu het belangrijkste op aarde lijkt maar geloof me, hij is het echt niet waard.

gister avond was ik bij me vriendin toen zag ik hem online staan dus ik vroeg
hoe was je gesprek
en meteen ging die offline:(
ik denk dat ie me geblokeerd heeft:’(

xx

Ik weet dat het moeilijk is maar ik zou het contact verbreken, hij zou je toch alleen pijn doen omdat hij altijd zijn vriendin zal kiezen en na wat er gebeurt is denk ik dat je hem nooit meer 100 % voor jezelf zal hebben.

jep, het is echt heel moeilijk, mijn eerste liefde had het ook uitgemaakt en ik heb een week alleen maar gehuild en twee weken niks gegeten. na 4 weken ben ik een keer dronken geworden en heb ik heel hard erom gehuild. maar daarna was het ook over en kon ik verder met mijn leven.
uiteindelijk kan je hem echt wel vergeten hoor :slightly_smiling_face: het heeft alleen wat tijd nodig…

ik had 4 maanden met hem maar hy was echt alles voor me ik was 15 en hij 19 dus we ginge overal naar toe en met de zomervak. gingen we ook naar turkije met me familie.
maar ik denk togh dat ie door dat gesprek met ze vriendin tot de conclusie is gekomen om geen contact meer te zoeke met my en zei ook niet want dat deden we ook stiekum
we prate elke dag met elkaar en dat wist hy niet.
maar ze doet zo naar tege hem…
vind het niet zo leuk dat ie zo behandeld word…
maar dat is ze eigenzorg
bedankt voor alles jullie zijn echt geweldig.

Hij is het niet waard. Ik kan best begrijpen dat je nog was hem houd aangezien je iets met hem hebt gehad enzo. Maar hij gaat vreemd met jou terwijl hij met iemand anders heeft. Dus dan doet hij dat misschien ook bij jou als hij met jou heeft. Het is echt beter als je je over hem heenzet en misschien op zoek gaat naar een ander leuk iemand. Misschien loop je binnenkort wel iemand anders tegen het lijf. In ieder geval wens ik je heel veel sterkte

Sorry hoor, maar, met hem lopen kloten terwijl hij een nieuwe vriendin heeft? Dat vind ik echt niet kunnen. Daar doe je dat meisje ook echt veel pijn mee, die zal echt niet alleen maar boos op hem zijn, maar ook op jou, en terecht. Jammer voor je dat je niet over hem heen kan komen, maar dan hadden jullie vanaf dat het uit was ook echt moeten handelen naar het feit dat het uit is, en dus niet af en toe voor het gemak nog seks hebben. Daar help je niemand mee, en dat blijkt maar weer.
Wat je moet doen: dit laten voor wat het is, en iemand anders zoeken/iig niet weer naar hem toe gaan.

nou ze geloofd me niet eens.daaarom ging ze gesprek aan met die jonge.
en hy kwaam er mee ik niet. en hy zei tege me van jaa maar dan ga je je weer schuldig voelen enzo. en toen zei ik ja dat weet ik en toen zei die moet ik het gewoon doen en toen zei ik je doet maar
en btw het was geen sex.

Ik tekst niet snappe kan