hoe ouuuud?

Weet iemand hoe oud je moet zijn om bij een bakker te mogen werken?
Bij ons 't in dorp zoeken ze namelijk iemand voor op de zaterdag, en 't lijkt me best leuk werk. Ik ben alleen bang dat ik te jong ben. (ben 15)
Vind 't ook zo dom om binnen te stappen en dat ze dan zeggen van: eh ja leuk maar je moet ouder zijn…
dus eh
weet iemand 't ? =)

Ga het gewoon vragen, boeiend.

Gewoon vragen, is niet dom.

tegenwoordig lopen er ook al 14jarige bij de AH hoor… gewoon vragen het is niet dom nee heb je ja kun je krijgen;)

Ik werk trouwens ook in een bakkerij en doe er een opleiding voor.

Hoe het de bakker?

Mijn nichtje heeft dat ook gedaan toen ze 15 was. Kan best hoor! Ook omdat het waarschijnlijk een kleinere zaak is, dan hebben ze meer aan een vriendelijk hardwerkend meisje van 15 dan iemand van 16 die het tegenovergestelde is.

okee dankjulliewel, ik ga er morgen wel even heen hihi :slightly_smiling_face:

ehm
hij heet verkerk…
zegt mij verder niet echt iets ofzo?

mmm mij ook niet…

bij sommige bakker bart’s mag je wel vanaf je 15e werken… maar ik denk dat 't alleen bij grote bakkers geldt. naja je kan het altijd vragen toch?

jaa ik ga het wel vragen, we kijken wel…

Net of iemand in die winkel dat gaat zeggen tegen je. Ze zullen waarschijnlijk gewoon zeggen: “Nee, je moet zo oud zijn.” Ze moeten klantvriendelijk zijn dus maak je niet druk. Ik kan me zo ergeren aan die overonzekere mensen die niks durven.

M’n vriendin is ook 15 en gaat werken bij de bakker. Dus gewoon proberen.

gewoon vragen, ik ben ook al 10000x weggestuurt in een winkel ofzoiets omdat ik te jong ben

Uhm ik ben op mee 15de begonnen maar toen was ik al bijna 16, bij ons willen zee alleen mensen die 16 zijn.

ik ben er vannochtend heen geweest éeeen
je hoefde maar 15 te zijn!
dus ik heb me gegevens achter gelaten, en nou gaan ze bellen ! =)

gefeliciteerd =)

xD wat is daar nou raar aan, om dat te vragen…

haha niks natuurlijk, maar had 't nog nooit gedaan dus vandaar :slightly_smiling_face: