Hoe oud...

ik ben nu 15… heb het nog niet gedaan en wil dat niet voor ik 16 ben ook *ben in april jarig*

ik vind 13/14 echt te jong trouwens.

13 vind ik wel erg jong:\ als ik die kinderen van 13 op school zie lopen en dan voorstel dat zij het al doen… nou sorry nee

Ik ben 13, maagd. En heb nog geen behoeft, ofzo. En als ik die kinderen uit de 2de/mijn jaarlaag zie lopen, kan ik het me echt niet voorstellen dat zij het al doen.

In de bijlmer enzo doen ze het gewoon voor sigaretten.
dat slaat nergens op.
ik zie het meer als een ding voor liefde toch.
en heb het nog niet gedaaan. [a’]

Ik ben nog maagd, 15 jaar.
Ik ben soms wel nieuwsgierig ernaar, maar ik zou mijn eerste keer alleen met iemand willen doen voor wie ik gevoelens heb.

Als ik een tijdje een vriendje zou hebben zou ik er echt geen problemen mee hebben om het op of voor mn 15e voor het eerst te doen.
Maar aan de ander kant: ik heb er totaal geen haast mee. Ik zou me er echt niet voor schamen als ik nog maagd ben over een paar jaar… Op tv doen ze er soms heel overdreven over, alsof je gestoord ben als je op je 20e nog maagd bent, dat vind ik echt raar :S

Waarom zou je er een norm aan stellen? De 1 komt misschien een heeele leuke jongen tegen op haar 13e, de ander misschien op haar 20e! Ik wil het niet zomaar met iemand doen omdat ik nieuwsgierig ben :stuck_out_tongue:

13 vind ik in principe nogal vroeg, als je inderdaad die meisjes/jongens van 13 op school zie rondlopen denk ik meestal ; je bent echt nog een baby XD Maar als die mensen denken dat ze er klaar voor zijn moeten ze het lekker doen :stuck_out_tongue:

Ben zelf nog maagd en ook nog niet verder gegaan of iets, ik ben trouwens 16 (maart jarig). Maar nog niet de juiste jongen tegen gekomen dus ben blij dat ik nog niet verder ben gegaan of ‘het’ heb gedaan. Ik zie wel wanneer het op mijn pad komt. Ik zou het pas doen met een jongen waar ik echt om geef, en ik denk na een half jaar. Maar dat zie ik dan wel, ik kan het niet zo een-twee-drie inschatten.

Ook 16. Heb dik 1.5 jaar gewacht.

Nu nog steeds samen. Bijna 3 jaar. :slightly_smiling_face:

13/14 vind ik wel vroeg ja.
ik was zelf 15. (nu 16)

Ik heb nu bijna een jaar met mijn vriendje en ik heb “het” nog niet gedaan, ik wil gewoon als ik 15 ben “het” pas doen. heel raar, maar dat voelt beter bij mij.

ehhh 16 maar minder dan een maand voordat ik 17 werd

13/14 vind ik zelf ook te vroeg. Ik vind het bovendien ook geen legitiem antwoord als meiden zeggen: ‘Ja, ik was ouder voor mijn leeftijd.’ Ja, tegenwoordig beweert elk meisje dat wel. Ik was ook ouder voor mijn leeftijd, maar echt no way dat een jongen aan mijn lichaam mocht zitten. Ik was überhaupt nog niet bezig met vriendjes.
Zelf vind ik dat een meisje zo lang mogelijk moet vasthouden aan haar onschuldigheid, en niet te vroeg moet beginnen met vriendjes en sex. Het idee dat je er ‘klaar voor bent’ wordt meiden tegenwoordig ook meer opgedrongen, naar mijn idee.

Ik was zelf 16.

14, mja bestwel fout maar heb er niet echt spijt van, we zijn nogsteeds vrienden en gaan leuk met elkaar om…

heb eerste seks gehad vorige zaterdag. ben 14, bijna 15. Met dezelfde jongen die ik al eerder afgetrokken had, en nu ook weer in zijn garage. ik had mijn nieuwe paardrijlaarzen aan (mooie hoge zwarte) en hij zei dat ik er sexy uitzag met mijn laarzen. :stuck_out_tongue: Voelde mij gevleid en zijn toen gaan knuffelen en zoenen en deze keer was ik niet bang toen hij mijn skinny open deed. het was heel leuk en heb geen pijn gehad. :sunglasses: En vindt 14 niet te jong voor seks. :sunglasses:

ik heb het nog niet gedaan en ben 14…
mar op mijn oude school hebben ong. de helft van de 2e-klassers (13 jaar ong.) het al gedaan…
ik vind het nou niet egt bepaald normaal… helemaal niet als je bedenkt dat ze het alleen doen om stoer te wezen en erbij te horen… niet omdat ze veel van iemand houden ofso… :S

:open_mouth: wie zegt dat ??

maar ik 16 pas

nog nooit gedaan
en ik ben nu 16…
xx

Het lijkt bijna een must te worden om voor je zestiende ontmaagd te zijn. Ik ben veertien, nog geen enkele vorm van seks gehad, gelukkig.

ik was net 14 en mn vriend was 13, maar we hadden al wel 7 maanden iets,
heb weer iets met hem :slightly_smiling_face:

zijn hier niet al topics over?