Hoe oud...

heee,

misschien een beetje een rare vraag maar hoe oud waren jullie toen jullie ‘het’ voor het eerst gedaan hebben? het is tegenwoordig steeds vroeger. ik hoor nu al van meisjes van 13/14 jaar dat ze al seks hebben gehad! ben ik de enige die dat vroeg vindt??

xx

1. ik vind dt ook vroeg

Eind 15, al had ik liever gewacht en het voor het eerst gedaan met mijn huidige vriend. Maarja, ik kan neit in de toekomst kijken, en ik was er klaar voor.

Eind 15 (1,5 maand later zou ik 16 worden). Maar ben nu bijna 18 en nog steeds samen met hem.
Dus heb er geen spijt van.
Heb 9 maanden gewacht voor m’n 1e keer, vinden jullie dit eigenlijk lang?
Ik ben wel blij dat ik er een tijdje op heb gewacht, want heb er absoluut geen spijt van.

Ik was 18. Met mijn vorige vriend.(nu beste vriend)

Ik was 13 bijna 14. En ja het is ook echt heel jong. Maar ja, het voelde toen gewoon goed en dat was idd zo. Nu nog steeds samen happy^^

k werd over een maand 15. met mn huidige vriend, dus echt geen spijt van.

ik was 17, heb een half jaar gewacht en het was met mijn huidige vriend :slightly_smiling_face: geen spijt van!

13 - 14 jaar is te jong
Bij mij was met mn huidige vriend , nergens spijt van ^^

1. Ik vind dat we niet te jong waren want we waren er allebei klaar voor en we hebben nu nog steeds wat! Al bijna 4 jaar hihi!

midden 15 ofzo?
heb er geen spijt van we zijn nog samen.

-

“Het” nog niet, maar wel aftrekken, vorige zaterdag; ben bijna 15.

1. Ik heb anderhalf jaar gewacht voor de eerste keer want ik mocht pas vanaf mijn 16e aan de pil (en ik loop niet graag risico’s :3)

Nu nog steeds samen (28 maanden al)

Op mn 14e.
Het ligt er ook aan of je er zelf klaar voor bent hea :wink:

net 14, maar mn vriend en ik hebben wel n half jaartje gewacht :slightly_smiling_face:

ik heb geen vriendje en ik heb het ook niet gedaan enzoo … ik denk dat ik het doe pas na het huwelijk ! … maar 13 , 14 ofzoo ik echt jong … ik vind 15 ook wel jong … en 16 ook … omdat ik kies voor seks na het huwelijk :slightly_smiling_face:

xx

ik was 18 en nu ben ik 19 en ken mijn vriend meer dan 4,5jaar… nee je bent zeker niet de enige die het te vroeg vind, het is wel zo dat mensen steeds vroeger gecnfrnteerd worden met sex ( tv, videoclips enz) dus is dit een logische gevolg… iedereen doet het waarom ik niet word er gezegt… maar goed ik ben voor om pas zoiets te doen als je echt met je hart gelooft dat je de ware hebt gevonden, het zowel goed voor jezelf als voor diegene als je iets bewaard hebt… anders blijft het niet special vind ik

-

16 =)