Hoe oud zijjn we hier?

Ohai!
Ik ben nieuw hier, en vroeg me af hoe oud de meiden hier eigenlijk zijn. Dus bij deze! :upside_down_face:

Er zijn hier al genoeg topics over meen ik me te herinneren

Ik ben 17, maar blijkbaar is hier al een topic over.

Hier ben ik 15, in het echte leven soms 18.

Er zijn ook 1030 topics in dit subboard alleen al dus dit leek me een tikje gemakkelijker :wink:

87

Hallo Valerie,
Ik ben 41!
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Veel plezier op Girlscene!

Beetje flauw meiden. Er zijn inderdaad al topics hierover maar als je even googled op ‘leeftijd girlscene’ zie je dat hier al slotjes op zitten. Of dat ze een lange tijd geleden pas voor het laatst actief zijn geweest.

Oh, dat heb ik niet gezien. Sorry dan :wink:

Jezus, mensen. Als het je zo ergert dat ik dit topic geopend heb, en je wil er geen antwoord op geven, scroll er dan gewoon langs heen of zo. Ik snap het hele gedoe niet zo goed.

17 jaar.

16 jaar

Ik ben 16 trouwens

Het gaat er niet om dat we ons eraan ergeren, maar het feit dat wanneer iedereen dat doet het forum enorm vertraagd word door de hoeveelheid dubbele topics. Vandaar de algemene.

Ik ben 21 (vanaf overmorgen 22).

Van harte gefeliciteerd alvast !!!

:slightly_smiling_face:) :partying_face: :four_leaf_clover: :couplekiss_man_woman:

Is het dan niet logischer zo’n dergelijk topic altijd geupt te hebben, of met z’n allen niet meteen zo hard te happen wanneer iemand zoiets opent, maar dat direct even te zeggen? Zodat mensen zich niet meteen weggejaagd voelen?

Thanks, haha!

Ik ben 15 :grinning: