hoe oud was jij toen je voor het eerst dronken was?

ik was wel benieuwd, aangezien het bij mijn vrienden echt heel erg verschilde!

ben over een week 18 en nog nooit dronken geweest. Niet echt behoefte aan

net 15.

14 ongeveer.

15 en ik hou er niet zo van om dronken te zijn maar als ik een beetje aangeschoten ben vind ik het wel leuk.

Op mijn 15e verjaardag
dat was verschrikkelijk

never been drunk

heb wel eens gehad dat ik heletijd moest lachen enzo,
maar verder …

Wat is dronken? Dat je het de volgende dag niet meer herinnert of een lichte kater hebben?

Indien het laatste: 17 denk ik…

nooit geweest, ben 19

Ik heb serieus nog nooit een kater gehad en ik drink fucking veel. Gemiddeld 16 glazen als ik drink en dan geen slappe zooi als breezer.
Ik kan wat ik ben dus eerder aangeschoten noemen, toen was ik een jaar of twaalf denk ik.

Ik was net 15, en dan niet een beetje dronken, maar gewoon echt ladderzat ik heb 5uur achterelkaar zitten janken en ik wist de volgende dag niks meer, ik kon niet rechtlopen, ik praatte met dubbeletong en mijn maag draaide 50rondjes per seconde.

Toen besloot ik nooit meer te drinken, half jaar later begon ik weer en was het ook best erg want toen had ik een tand door de lip en mijn kop vol met wondjes en ik was een wandelende blauweplek.

Nu drink ik geen sterke dranken meer alleen nog maar zoete witte wijn.

nooit.

Ben 16 :’] Ik drink wel, maar gewoon niet veel snap niet waarom je jezelf vol moet gooien

Nooit geweest. Ik ben 16

Ocharme die hersencelletjes :relieved:

holy crap. en jij kan nog gewoon normaal doen na 16 glazen??

kwas 16 geloof ik, met een schoolfeest, én of dat een feest was haha
maar khad er vreemdgenoeg geen kater aan overgehouden
wel wat gaten in mn geheugen :relieved:

1. Die avond zal ik nooit vergeten
    naja ik ben alles dus wel vergeten hahahaha maar ik bedoel, dat dus… jullie snappen me wel haha!

ik drink niet, dus ik heb nog nooit een kater gehad, ik ben nu 16

Dronken ben ik nog nooit geweest. Aangeschoten wel, aged 15. Shame on me.

aangeschoten/dronken: 12
echt erg dronken: 15de b-day