hoe oud was jij toen je ontmaagd werd/wat is gemiddelde?

heee.

ik ben nu zelf 15 en ik vind me er nu nog niet klaar voor, maar ik weet van steeds meer (jongere) mensen om me heen dat ze het al hebben gedaan. ik vind het zelf dus erg vroeg, maar daarom had ik de vraag:

hoe oud waren jullie?
wat is ongeveer een gemiddelde leeftijd?
(en ja, het ligt er net aan hoever je bent blabla, maar ongeveer dus)

xx!

Volgens mij is hier al een topic over maargoed.

Ik ben nog niet ontmaagd en ik ben 17 jaar. En ik heb ook nog nooit een vriendje gehad. :frowning_face:

Hoi!

Ik vind niet dat je aan een leeftijd kan zien of je te ‘vroeg’ of te ‘laat’ bent. Zo iets voel je zelf aan en je bent baas over je eigen lichaam. Ik was 15 jaar oud en voelde me er klaar voor. Ik was al ongeveer een half jaar bij hem.

Nu ben ik bij mijn nieuwe vriendje, die nog maagd was (17). Een gemiddelde leeftijd is moeilijk, maar ik zou tussen de 16 en 20 zeggen voor een meisje. En tussen de 17 en 20 voor een jongen.

14 jaar was ik toen…

ik ben 15, en ik weet van mezelf gewoon dat ik voorlopig niet ontmaagd wil worden. heb op dit moment wel een vriend, maar ik begin er gewoon nog niet aan.

Ik was 14. Ik heb er absoluut geen spijt van. Hij was erg lief voor me en ben al bijna anderhalf jaar gelukkig met hem!

ik ben net een maand 16 en nog maagd.

Alsjeblieft, gebruik de zoekfunctie. Er is al een topic hierover.

Ik zou er bij de meisjes van maken tussen de 15 en 19 =)
Meisjes doen het meestal eerder ;o Ik denk dat dat komt omdat ze vaak een oudere vriend hebben.
Anyway; Ik was 15 [ ben nu bijna 16 :]] en mijn vriendje was bijna 18.
En nu nog steeds samen :]

Ik was 15, ben nu 17. Het is inmiddels uit en ben nu samen met een jongen die bijna 17 word en nog maagd is. Ik heb eigenlijk geen idee wat het gemiddelde is. Vroeger dacht ik altijd rond 17 jaar, maar het ligt aan de persoon zelf.

Ik was 15, in de krant stond ooit eens dat het gemiddelde rond 17 jaar ligt en dat jongeren met een lagere opleiding er sneller aan beginnen dan jongeren met een hogere opleiding.

ik was pas 17 :grinning:

Ik was 14, misschien wel vroeg maar heb er echt geen spijt van, ben nog steeds met dezelfde jongen dus :slightly_smiling_face:

denk dat de gemiddelde leeftijd rond de 16 ligt.

ik docht 13 :blush: maar het kan ook 14 zijn.
en leeftijd maakt niet uit. je moet je eigen er goed bij voelen en bij iemand zijn die je echt compleet vertrouw en het niet tegen je zin doen;)

Is al een topic over.
Maar ik was 15

Ik ben 16 en nog steeds maagd.
En dat wil ik wel even zo houden eigenlijk.

Ik ben 16 (net geworden), heb een vriend, maar ik ben nog steeds maagd. Ik vind het ook helemaal niet erg ofzo.

Ik was 15 toen ik ontmaagd werd. Geen spijt ofzo.

zoekfunctie!