Ik 12 . En gisteren avond gescheerd :headbang2
14, maar heb niet zoveel haar op mn benen.
- Ik ben helaas ‘gezegend’ met veel en donker haar.
Volgens mij 13, maar weet het niet meer zeker!
12 jaar.
11, ik had zulkeeeeeeeee harige benen! Echt so lelijk!
11 of 12
14 zeker! ik zelf had er nooit problemen mee het viel niet echt op en zo! echt heel weinig maar naarmate ik naar de derde ging wilde ik me toch graag scheren ;p mijn moeder wilde niet dat ik het deed want het viel niet op maar ja hallo ik heb ze gewoon geschoren haha vind ik zelf veel fijner
12
gelukkig groeien mijn haren niet zo snel aan
uh 12 geloof ik…
ik ben (helaas) ook gezgende met veel zwart bruine haartjes
Geen idee.
Scheer eigenlijk alleen in de zomer, in de winter loop je toch niet in korte broeken en ook wel als ik ga zwemmen scheer ik. (maar dat is ook niet zo vaak.)
Ik weet niet, in groep 8 deed ik 't al een beetje maar in klas 1 deed ik het echt vet vaak en nu ook dus :] Gelukkig heb ik lichte haartjes maar nog steeds is het spuuglelijk als ik het er laat zitten >_< EW
Ielw ik vind het ook wel lelijk om bij meisjes te zien al die haren. Een meisje ( Toen we met de hele klas gngen zwemmen juf was jarig)
Deed haar bikini aan en je zag allemaal langs haar bikinilijn haartjes!
11 of 12 denk ik. Waarom weet ik niet, want je zag amper wat xd
Toen heb ik het iets van 3 x per jaar gedaan. Op mn 14e ging ik sirieus scheren. In de winter doe ik het niet vaak hoor
UPPPP
10:)
Niet. Muhah. Ik mag niet, omdat als je scheert je sneller haartjes terug krijgt. En ik heb amper dus.
12 of 13? Ik weet het niet precies, maar ik denk rond die leeftijd.
Ik scheer niet. Ik onthaar:P
Dan komen de haartjes veel zachter en minder donker terug dan met scheren… en het duurt langer voordat het terug gegroeid is x)