Hoe oud was jij toen je bij je vriend mocht slapen?

Heey,

Ik heb even een vraag, mijn vader vind namelijk dat ik pas bij een jongen zou mogen slapen als ik 18 ben.
Maar volgens mij is dat best laat!
Dus ik vroeg je af, hoe oud was jij toen je bij je vriendje mocht slapen?

Ik heb nog geen vriendje ofzo, het ligt er natuurlijk ook aan wanneer je er aan toe bent, want misschien ben je er pas aan toe als je 18 bent. Maar ik vroeg het me gewoon af!

xx

ik ben 16 en mag nog niet,
maar maakt niet uit want mijn laatste vriendje maakte het uit op 22 december 2007… :frowning_face:

en daarna heb ik dus geen vriendje meer gehad,
zal wel aan mij liggen :frowning_face::frowning_face:

Op mijn 17e mocht het, maar daarvoor heb ik het nooit gevraagd.

Ik mog wel bij mjn vriendje(ex) slapen, en ben 14.
(Maar hij woont hier wel 2.5 uur met de trein vandaan >.<)

16, maar voor mijn vriendje heb ik het nooit gevraagt, want toen wou ik het niet ( bij mijn ex dus )

15 :]
Maar mijn vriendje woont 1 uur en 20 minuten met de trein, dus wij willen graag een heeeeel weekend [a]
En hij is 18 dat scheelt ook.

dan is het ook best moeilijk om in de avond terug te komen…
maar nog steeds vind ik het jong :stuck_out_tongue:

volgens mij ik ook pas als ik 17 ben ofzo -.-’
mijn vriendin mag 't nu al,(ze is veertien) dat vind ik wel erg vroeg.

14, en hij woont niet ver weg ofzo, dat het eigenlijk wel ‘moet’.
Maar ik heb wel makkelijke ouders, alleen was zijn moeder eerst een beetje niet er mee eens, maar die hebben we overgehaald haha.

oh en trouwens waarom vinden jullie allemaal 14 zo jong? Het is toch gewoon voor de gezelligheid? je hoeft niet perse seks te hebben ofzo.
De eerste x dat hij hier kwam slapen hadden wij ook geen seks.
was gewoon leuk filmpje kijken en lekker tegen hem aan in slaap vallen<3

Op mijn 15e mocht het.

Ik was 16
Had net een vriend, en hij mocht al na een week bij mij slapen

Ik was 16, denk ik. Eventjes uitrekenen. XD
Ik wou al heel lang bij mijn vriend slapen, maar het mocht nooit. Toen gingen we met mijn ouders een weekendje weg en ‘kon’ het niet anders, we waren toen 9 maanden samen of zo. Dus ik was toen 16. En sindsdien mag het. :slightly_smiling_face:

Maar ik vind dat dat er ook van afhangt van hoelang jullie samen zijn, hoe serieus het is, etc. En 14 vind ik ook wel een beetje heel vroeg. Op zo’n leeftijd is het in de meeste gevallen nog niet echt serieus.

Toen ik 14 was mocht het, maar niet bij hem op z’n kamer, was meer omdat hij zo ver weg woonde.
Met m’n huidige vriend mocht het eigenlijk al meteen, wel gewoon bij hem in bed, was toen 16.

Op dit moment heb ik geen relatie maar ik denk dat m’n ouders er niet moeilijk over gaan doen als ik een vriendin krijg als ze hier wil blijven slapen of ik daar. Want 2 jaar geleden (toen was ik 14) mocht ik m’n kamer opnieuw inrichten en kreeg ik ook een tweepersoonsbed en m’n tante zei zo voor de grap “dan kunnen er ook vriendjes blijven slapen hè” :smirk: en toen zei m’n moeder “ja ze wordt al ouder”. Dus ik denk dat het geen probleem zal zijn nou, haha.

ik heb nu 3 maanden met mn 1e serieuze vriendje ^^ en hij woont 2 uur reizen van me af, dus hij mocht al blijven slapen toen we nog nieteens verkering hadden xD… toen was ik 16, nu nog steeds trouwens, en hij is 21…

maar ik ben gezegent met hele chille ouders wat dat soort dingen betreft…

up !

nooit gevraagd,maar het zou geen probleem zijn denk ik, relaxte mama.

en idd,je hoeft niet meteen aan seks te denken als hij blijft slapen,
gezellig films kijken en lekker samen zijn is ook leuk.

Mn vriend was hier gister, en het was een beetje laat geworden, en toen vroeg mn moeder aan hem of hij wou blijven slapen ipv dat ik dat vroeg.
Echt een probleem zal ze er dus wel niet van maken als ik het een keer zou vragen.
Ik zal dan niet samen met hem in bed mogen slapen, maar hij zou wel mogen blijven slapen.

.