Hoe oud was jij bij je eerste seksspeeltje?

whatever, 't had ook iets minder beledigend gekund.

waar hebben jullie het gekocht ?

18 :grinning: Mijn vriend en ik gebruiken het ook weleens bij de Seks :grinning:

En ik heb 3 soorten vibrator’s voor de afwisseling! :flushed:

Ik voel me nochtans niet seksueel gefrustreerd en depressief. M’n seksleven is ook nog steeds goed, dankje.

Ik was 18.

Uhhhh toen ik 19 werd kreeg ik een ding van een vriendin.
Maar ik snapte de bedoeling er niet van dus hem hem vrij vlot weer weggegooid. :’)

Dan weet jij niet wat de categorie inhoudt. Waarom moet jij steeds provoceren met je mening, jezus.

Jij hebt zeker nog nooit seks gehad? Als ik een paar dagen niet heb gehad ben ik toch altijd erg blij dat ik alternatieven heb voor seks.
3 tot 4 weken geen seks dat is net zo iets als dat je tegen iemand zegt “je kunt toch wel een maand zonder chocola?”. Je weet best dat als je dat erg lekker vind dat je dat heus niet zomaar even een maand laat staan.

Als je nieteens een paar dagen zonder kan zit je volgensmij tegen een verslaving aan :’)

Excuses, maar het is geen misdaad om naar seks te verlangen, dat is de natuur. Een seksverslaving is iets heel anders…

Ahah jha je zou toch jezelf moeten vastbinden en los maken, en jezelf blinddoeken!

Dankjewel.
Mijn eerste kleine mini vibrator had ik al op mijn 15e. Nu liggen er twee in mijn la(ben nu 17 jaar), maar om eerlijk te zijn gebruik ik ze niet zo vaak.

Hmmhmm… Ik ben niet sexueel gefrustreerd. Maar wel depressief. Ik heb TOTAAL GEEN zin in seks lees TOTAAL GEEN ZIN. Ik heb een vriend. Die accepteert dit. Dat ik totaal geen zin heb in seks. Maar daar draait een relatie ook niet om. Maar dat terzijde.

OT. Ik heb alleen mijn vriend, verder niks nodig. Ik heb wel handboeien. Maar die zijn voor de sier.

idd. ik verlang niet naar seks. got my reasons for it

Echt vibratoren enz heb ik niet. Wel titelende massage crèmes enz.
Ik heb momenteel geen nood aan speeltjes, mij zo het niets doen.
Voor mij draait seks gewoon niet om een penisvorm in mijn lichaam, de intimiteit er rond is voor mij even belangrijk. Misschien ben ik te on ervaren ofzo of denk ik later anders over. Maar geen speeltjes voor mij nu, heb er overigens niks tegen.

Dat is dus echt onzin , wie zegt dat je die ‘speeltjes’ voor jou alleen zijn … Ik denk dat de seks minder snel saai en standaard word , als je niet steeds hetzelfde doet anders word het zo routine. Niet dat je er speeltjes bij nodig hebt , maar het kan mensen helpen.

Heb ik niet.

Nog niet. Ben over 4 weken 21

Aankomende zondag ga ik met wat vriendinnen naar de Kamasutrabeurs in Utrecht, daardoor kwam het gesprek met mn vriend op gang over speeltjes etc. Toen kwamen we bij zo’n trillend eitje in het openbaar (uitgaan, uiteten etc) in te hebben (bij mij dan he haha) dat hij de afstandsbediening heeft
Iemand ervaring mee?

17, toen ontmoette ik mijn vriend :smirk:

Virgin? :flushed:

Geen ervaring mee, maar zelf zou ik later ook wel eens zo’n ding uit willen proberen. Lijkt me wel grappig :’)