Hoe oud was jij bij je eerste seksspeeltje?

Ik weet niet of hier al een topic over is kon hem niet vinden.

Maar hoe oud was jij bij je aller eerste seksspeeltje en wat was het?

Vraag het omdat ik gewoon nieuwsgierig ben :flushed:

Ik heb geen seksspeeltjes, het enige ‘‘speeltje’’ wat ik heb is mijn vriend, haha :kissing:

Ben hier ook wel nieuwsgierig naar. Zelf heb ik hier weinig op aan te vullen, gewoon berichtje voor je in de hoop dat er meer reageren :slightly_smiling_face:

1. Volgens mij is dat wel een beetje een normale leeftijd of misschien zelfs wat jong. Ik heb het er eigenlijk nooit met vriendinnen over of zo dus weet het eigenlijk niet. Maar ik vind niet dat je te veel naar anderen moet kijken hoor. Gewoon doen wanneer het je leuk lijkt en je er aan toe bent… en als je het nooit wil dan is dat ook prima.
    Ik ben er niet super dol op trouwens. :slightly_smiling_face:

upp :slightly_smiling_face:

Ik was 16 toen ik met mijn vriend een soort loveset kocht met handboeien, een cockring (?!super erge afrader), blinddoek en een mini vibrator erin.

Dit ja

Seksspeeltjes vind ik persoonlijk echt iets voor mensen die seksueel helemaal gefrustreerd en/of depressief zijn. Voor mensen waarbij hun seksleven al helemaal is uitgeblust, kortom, voor bejaarden o.i.d. Nee, eigenlijk zelfs dan niet, gewoon nooit.

Maar dat is mijn mening.

Ik vind dat het wel tellen mag :slightly_smiling_face:

Daar ben ik nog niet aan toe, ik houd het nog even bij alleen mijn vriend :’)

mijn vriend gaat best vaak op vakantie, en dan ook zeker 3-4 weken. dan is een vibrator best fijn. :slightly_smiling_face:
die heb ik gekocht op mn 17e.

Onder seksspeeltjes versta ik vooral dingen als vibrators, dildo’s, buttplugs en dat soort gedoe.

En 3-4 weken zonder moet toch wel lukken?

Jij bent sowieso maagd.

Jij bent sowieso achterlijk.

Handboeien; 16
Vibo; 16-17, weet ik niet meer precies.

Iedereen zijn mening maar houd het alsjeblieft nog wel gezellig.

:’)

18 vib.
Mijn ex vond het juist leuk tijdens de sex. Is niet perse voor gefrustreerde mensen vind ik :wink:.

^ Inderdaad! ik vind het ook niet voor gefrustreerde mensen.