Hoe oud waren jullie ...

… toen je voor het eerst bij je vriend mocht blijven slapen.

Gewoon uit pure interesse zou ik wel eens willen weten op welke leeftijd meiden voor het eerst bij hun vriend mochten blijven slapen. In mijn eigen omgeving verschilt het namelijk heel erg, de een vrijwel direct op 15-jarige leeftijd, terwijl een 17-jarige daar echt nog niet aan mocht denken.

Ik ben benieuwd.

15 :slightly_smiling_face:

20 en nog steeds niet :rage:

15!

16
Toen had ik mijn eerste vriend. Maar anders had het misschien ook wel eerder gemogen.

19

16

16, ik had toen een maand een relatie met hem.

16, na twee weken

16

15

was 14 maar een maand voor ik 15 werd, we waren eigenlijk eerst goede vrienden en daarna pas een relatie

15, en had 2 maanden met mn vriend

17

13

Op mijn verjaardag, toen ik 15 was, mocht mijn eerste ‘echte’ vriendje een nacht blijven slapen!

Ik was 18, bijna 19. Mijn vriend en ik hebben nu al meer dan een jaar een relatie en aangezien we meer dan 200 km bij elkaar vandaan wonen is dit wel echt nodig… De eerste keren bleef ik stiekem bij hem slapen omdat mijn ouders het niet goed zouden vinden. Om dat moment waren we nog niet officieel samen. Toen we officieel samen waren hebben mijn ouders hem eerst 2 keer gezien (een dagje zonder slapen) en ben ik meerdere keren bij hem geweest. Kort erna hebben onze ouders elkaar ontmoet. Toen was er een weekend iets te doen de zaterdag nacht, toen heb ik gevraagd of ik mocht blijven slapen. Vanaf dat weekend slapen we elk weekend bij elkaar. :slightly_smiling_face:

13 al!

16 en we waren net iets langer dan een half jaar samen.