Hoe oud waren jullie ?

Hoe oud waren jullie toen jullie je voor het eerst vingerden ?

Ik doe het al, en ik ben 13, bijna 14.
Alleen ik schaam me er voor, en weet niet of iemand het ook al doet van mijn leeftijd…

xx

Ik was 1 jaar en 7 maanden xxxxxx :blush:

poeh nou ik was 8 ofzo,
ik had een knuffel beer en daar mee ging ik langs mn vagina
en niet veel later met mn vinger,

dus zo jong ben je dan niet hoor haha :stuck_out_tongue_winking_eye:
is bij iedereen anders.

Geen idee. 9 of zo.

Oehjeej. Daar was ik extreem vroeg mee. Ik durf het niet eens te zeggen nu ik dat van jullie lees. :flushed:

Ook ik was best wel heel erg jong! :flushed:

Rond mijn 12e I guess

Ik was 17 toen ik ermee begon.
Toen ik 16 was ben ik ontmaagd, en daarvoor had ik nog geen behoefte aan seks en was ik eerder bezig met vriendinnen / gek doen ect.

Of je doet gewoon normaal wanneer je in groep 7 zit… Gedraag je!

Ben ik dan de enige die net vingert? Heb nog geen behoefte aan seks

Dat is toch gewoon goed dan toch? Als jij er nog geen behoefte aan hebt hoef je het niet te doen het moet niet.

Ik vind 8 jaar best jong hoor… ik wist toen niet eens wat vingeren was!?
Ik zelf heb nog totaal geen behoefte aan die dingen :bowing_man:

Ik was begin 12 :flushed:

De meeste kinderen weten dat dan ook niet maar doen het dan zonder betekenis, het voelt lekker dus dan doen ze het.

Haha dit ja.

Ik was 13/14 geloof ik, zoiets. Daarvoor dacht ik daar niet eens aan :’)

Heb het wel een keer geprobeerd, in die puberale fase waar je er net echt achter komt wat seks etc. is haha. Dus zal m’n 12e/13e zijn geweest.
Maar als ik het zelf doe vind ik er niks aan, dus bleef het bij die ene keer.

Ik was 12. Ik weet het nog vet goed, het was in de lente van groep 8 dat ik er echt heel veel mee bezig was. En dan ging ik van die seksueel getinte verhalen lezen op internet als m’n ouders niet thuis waren XD

ik was 9 ofzo

Volgensmij heb ik er één keer mee geëxperimenteerd toen ik net in de ‘puber-fase’ zat maar daar bleef het ook bij, heb er niks mee.