Hoe oud waren jullie toen je voor het eerst make-up opdeden?

De titel zegt het al!

Xx

naja toen ik echt dagelijks make-up ging dragen was ik een jaar of 12/13 maar dat was dan alleen mascara en een beetje lipgloss

12/13 jaar
mascara

ik heb toen ik 13 was soms oogpotlood opgehad, maar daar ben ik toen mee gestopt omdat ik er last van kreeg met mijn lenzen. Toen ben ik weer écht makeup gaan dragen (concealer, mascara, eyeliner, oogschaduw etc) toen ik ongeveer 15 was.

17 mascara… nu 19 en soms wat foundation en concealer(voorfeestjes) en oogschaduw…

13 ofzo :]

11 of 12. Mascara alleen

12 ofzo, alleen mascara.

13

13

Dagelijks, 14
maar gewoon soms 12

Ik was 14 hehe. Ik deed maar wat op xD

13 en deed echt al foundation op. & keii veel.
maar gelukkig is het nu al wat minderr

Ik denk twaalf. dat was een beetje mascara.

12, maar toen deed ik alleen mascara op, zonder wimperkruller.
doodnormale mascara, van essence en soms een lipglosje.
toen ik in de tweede zat begon ik pas met foundation, oogpotlood, oogschaduw, etc.

Pff, geen idee. Was denk ik rond de 15, toen gebruikte ik foundation. En af en toe voor een feestje oogschaduw enshit, maar niet dagelijks.
Heb eigenlijk nooit echt dagelijks make-up gebruikt, had 't niet nodig.

12, alleen mascara en eyeliner,.
nu ben ik 13, en gebruik ik zwarte oogschaduw, oogpotlood met carbon, eyeliner, en mascara,…
Ik heb nooit echt foundation gebruikt,… misschien heel af en toe een concealer, alleen ik kon nooit een goede concealer vinden omdat mijn huid echt heel erg licht is,.

Ik was denk ik 12 toen ik af en toe een beetje mascare of lipgloss op deed,
nu ben ik 14 en doe oogpotlood, 2 kleuren oogschaduw, lipgloss, mascara, en heel af en toe wat foundation op.

13

5 ofzo met verkleden! Dus dat was niet serieus bedoeld.
Ik denk 11.