Hoe organiseer ik een beauty avond?

Hee meiden.

Ik wil binnekort samen met 5 vriendinnen een beautyavond doen. Nou keek ik of er toevallig iemand was die kon komen die een workshop geeft or someting maar aangezien dat erg duur is vraag ik me dus af of iemand tips heeft voor mij om dit zelf te organiseren?

Helpp me

up

Als je echt wil dat het producten zijn die jij en je vriendinnen kunnen kopen, zul je toch zo’n consulente moeten vragen.

Verder zou je zelf wel een workshop kunnen geven als je tips opzoekt op Youtube of iets dergelijks, maar dan moet je zelf weer heel veel make-up aanschaffen denk ik?

https://www.mylene.eu/nl/

Reinigings producten, maskers, scrub, nagellak, lekkere hapjes, smoothies, serie/film, geurkaarsjes en volgensmij heb je dan een hele leuke avond

:slightly_smiling_face:

Up

Up

Waarom ben je je topic steeds aan het uppen? je hebt antwoorden en je reageert of bedankt ze niet eens.

Oh sorry ik kreeg de berichten niet binnen pas later want doe het via mijn telefoon. Bedankt voor de tips !

Op je telefoon werkt ie het wel bij binnen 12 uur.

Heh? Ik zit áltijd op mijn telefoon en ik krijg niet berichten ‘later binnen’. Die staan gewoon boven je eigen ups steeds.
Gare smoes :’)

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Je moet eens even kijken bij oriflame. Ik heb daar weleens workshops van gedaan en dat is heel goedkoop of soms zelfs gratis.

Owww ja Dankje !

je kan inderdaad veel zelf regelen! iemand laten komen zal wel erg duur zijn

gwn iedereen spulletjes mee laten brengen, lekker drankje hapje klaar

Ik geef party’s bij mensen thuis met verschillende producten waaronder make up en parfume.
Het is geheel vrijblijvend en je betaalt alleen als je producten wilt kopen.

Als je wil kan ik wel langskomen.

Ik zou gewoon wat gezichtsscrubs maken of kopen (maken is heel makkelijk en ook leuk!) en dan maskers en daarna gewoon lekker nagels doen en/of make-up ?