Hoe op een jongen afstappen met uitgaan?

Ja dit vraag ik even voor een vriendin aangezien ze zelf geen account heeft haha! Maar oke, ze vindt dus een jongen knap en wilt wel een keer met hem praten met uitgaan. Hoe kan ze het best op hem afstappen? Ze is namelijk bang dat hij een beetje raar gaat reageren en dat het een heel awkward gesprek gaat worden. Hij ziet er vrij verlegen uit wat betreft meisjes dus hebben jullie goeie ideeen?

Ik zeg altijd iets heel doms maar ik ben ook zo’n iemand die meteen zegt wat ze zegt. Als ik denk dat ik iemand ken :
‘Hee ik ken jou’ BAM gesprek.
-bots tegen hem aan- ‘sorry. ben je nu boos op me?’ BAM gesprek.
Allemaal van die random dingen, ik weet niet waar jullie uitgaan maar waar ik uitga vinden ze dit wel leuk en is het normaal.

Met uitgaan is het best makkelijk om een gesprek aan te knopen vind ik zelf, als hij bij de bar staat ernaast gaan staan en een opmerking maken over de muziek. Als hij antwoord stel je jezelf voor en volgt er vanzelf wel een gesprek.

Als ik uitga ben ik altijd dronken en dan kan ik met iedereen een gesprek voeren over van alles en nog wat. Dus de tip: Laat je vriendin zich even klem zuipen voor ze uitgaat.

Nee oké zonder grapjes. Met uitgaan is het allemaal wat minder akward dan normaal vind ik. De muziek staat hard; geen ongemakkelijke stiltes. Als je weg wil lopen verzin je gewoon even een smoesje dat je naar je vrienden moet o.i.d. Jongens vinden het (naar mijn idee) vaak juist stoer als een meisje naar hen toe komt i.p.v andersom. Aangezien ze hem al vaker heeft gezien met uitgaan zou ik als ik haar was naar 'm toe lopen en iets zeggen van “Hey, jou heb ik hier vaker gezien.” en dan “ga je hier vaak heen?” “met wie ben je” “wat vind je van de muziek” Of weet ik veel, spreekt voor zich. Gewoon doen, niet nadenken.