Ja, ik weet het, ik klink echt als één of ander zeikerig meisje, dat maar om een paar dingen echt geeft, en wss ben ik dat ook wel, maar toch:
Ik ben nu na en hele tijd nog steeds niet over een jongen heen, maar het is bijna onmogelijk om nu weer met hem contact te komen, dus het is geen goed idee om weer contact met hem te zoeken, daarvoor is het tussen ons te abrubt geeindigd.
Maarja, ik word er dus echt helemaal gek van dat ik dus de hele tijd aan hem denk, en ik er helemaal niks aan kan doen… Ik word er best wel ongelukkig van eigenlijk. Want ik hoor af en toe nog wel iets via via over hem, of ik zie hem voorbij fietsen ofzo, je kent het wel.
Maar op momenten dat ik een beetje met andere jongens contact had, en dan heb ik het over contact op de flirterige manier, waar ik ook niet heel goed in ben, leek ik hem op sommige momenten een beetje te zijn vergeten.
Helaas is het door mijn gebrekkige talent voor flirten in beide gevallen een beetje verkeerd afgelopen met de jongens waarmee ik een soort van nog-net-niet-beginnende relatie had.
Maarja, ik heb al een behoorlijk lang bezig met hem te vergeten, maar ik vind dat het nu gewoon genoeg is, ik vergelijk ongeveer elke jongen die ik zie met hem, en ik word alleen maar steeds onzekerder omdat ik steeds denk aan wat ik fout heb gedaan, zodat hij met niet meer leuk vond.
Ik wil graag weer een beetje contact met andere jongens, want ik ben opzich nog best een aardig meisje, en sommige mensen vinden me knap, andere niet, dus volgens mij ben ik ook niet echt heel erg lelijk, en als ik een beetje vrolijk ben, wat de laatste tijd nog amper voorkomt, ben ik volgens de meeste mensen ook echt een heel gezellig.
Maar hoe vind je weer nieuwe jongens? Ik kan nog niet echt uitgaan ofzo, want ik ben 15. En de meeste jongens in mijn directe omgeving zijn gewoon nou niet echt wat je onder ‘‘leuke jongens’’ verstaat.
Maarja, ik heb echt geen zin om nog een jaar zo niet vrolijk rond te lopen…