Hoe ontmoet je ''nieuwe jongens''?

Ja, ik weet het, ik klink echt als één of ander zeikerig meisje, dat maar om een paar dingen echt geeft, en wss ben ik dat ook wel, maar toch:

Ik ben nu na en hele tijd nog steeds niet over een jongen heen, maar het is bijna onmogelijk om nu weer met hem contact te komen, dus het is geen goed idee om weer contact met hem te zoeken, daarvoor is het tussen ons te abrubt geeindigd.

Maarja, ik word er dus echt helemaal gek van dat ik dus de hele tijd aan hem denk, en ik er helemaal niks aan kan doen… Ik word er best wel ongelukkig van eigenlijk. Want ik hoor af en toe nog wel iets via via over hem, of ik zie hem voorbij fietsen ofzo, je kent het wel.

Maar op momenten dat ik een beetje met andere jongens contact had, en dan heb ik het over contact op de flirterige manier, waar ik ook niet heel goed in ben, leek ik hem op sommige momenten een beetje te zijn vergeten.
Helaas is het door mijn gebrekkige talent voor flirten in beide gevallen een beetje verkeerd afgelopen met de jongens waarmee ik een soort van nog-net-niet-beginnende relatie had.

Maarja, ik heb al een behoorlijk lang bezig met hem te vergeten, maar ik vind dat het nu gewoon genoeg is, ik vergelijk ongeveer elke jongen die ik zie met hem, en ik word alleen maar steeds onzekerder omdat ik steeds denk aan wat ik fout heb gedaan, zodat hij met niet meer leuk vond.

Ik wil graag weer een beetje contact met andere jongens, want ik ben opzich nog best een aardig meisje, en sommige mensen vinden me knap, andere niet, dus volgens mij ben ik ook niet echt heel erg lelijk, en als ik een beetje vrolijk ben, wat de laatste tijd nog amper voorkomt, ben ik volgens de meeste mensen ook echt een heel gezellig. :slightly_smiling_face:

Maar hoe vind je weer nieuwe jongens? Ik kan nog niet echt uitgaan ofzo, want ik ben 15. En de meeste jongens in mijn directe omgeving zijn gewoon nou niet echt wat je onder ‘‘leuke jongens’’ verstaat.
Maarja, ik heb echt geen zin om nog een jaar zo niet vrolijk rond te lopen…

wachten ?
Nieuwe vrienden maken komt gewoon vanzelf
en hier heb je niks aan dus up :slightly_smiling_face:

Ik weet waar je ze kan vinden. In de stad, op de schaatsbaan, op school. Overal als je maar de deur uitkomt. (Bij de bus zijn er ook wel, en die ontmoet je keer op keer als het goed is). Beetje om je heen kijken, leuke jongen ontmoeten en je bent je ex zo vergeten xx ervaring

Zoek een baantje? Daar heb ik tig nieuwe leuke jongens ontmoet (wel als vrienden).

3 woorden, stad stad stad :slightly_smiling_face:

Haha, misschien ligt het gewoon wel aan mij hoor, maar ik heb een baantje en ik zit op school in de stad.
De jongens bij mijn baantje zie ik niet heel vaak, ze zijn wel aardig hoor, maar ze zijn allemaal boven de 17 en ik ben 15, en nouja, ik zie tussen mij en één van die jongens gewoon niet echt een vriendschap ontstaan…
En in de stad kom ik nooit veel verder dan, heel af en toe, een keertje naar een langslopende jongen glimlachen en hopen dat hij terug lacht…

Same problem here…

School, opleiding, uitgaan, sporten, werken, buurtfeesten, shoppen, openbaar vervoer, reizen…

Oh, en over uitgaan: waarom zou je nog niet kunnen uitgaan? Ik weet niet in welke klas je zit, maar in de 4e is de helft nu al ongeveer 16. Dus met hun kan je sowieso uitgaan. Ik ben ook 15, en ik ga af en toe ook uit (als ik van mijn ouders mag). Niet om te drinken, maar gewoon omdat ik het gezellig vind. Ik drink ook nog helemaal niet.

Ga naar de stad.
Of kijk een beetje rond op anderen hun hyves (bij vrienden)
En dan geef je respect/reactie of zo ?
Misschien kom je dan wel in contact.
Ga naar feestjes van vrienden/vriendinnen ookal ken je niemand. Uiteindelijk is het vaak heel gezellig en je leert weer nieuwe mensen kennen
En ik weet niet in welke klas je zit, maar zit je op een nieuwe school?
Nieuwe mensen, leuke jongens!

Verder weet ik het ook niet echt, suc6 :]
Xx

• Ga uit
  • Feestje
  • Hyves
  • Internet (ja daar beginnen sommige relatie’s…)
  • Ga op een cursus (voor jongens… :stuck_out_tongue: haha dat had mijn beste vriendin gedaan)

Ja waar ontmoet je nou geen jongens?..

Met uitgaan kom je wel de meeste jongens tegen.

Maar je moet niet al je geluk van een jongen laten afhangen… eerst je goed voelen met jezelf.

ik heb een betere vraag waar vind je de juiste jongens ?

jongens vinden is niet moeilijk de goede vinden dat wel!

Dat bedoel ik ook eigenlijk wel een beetje… :stuck_out_tongue:

Jaa, vind ik ook altijd moeilijk! Die van mij heb ik op vakantie “gevonden”. :slightly_smiling_face:

Die kom je vaak per toeval tegen

tijdens het uitgaan
in de supermarkt
op vakantie
op school
via een gemeenschappelijke vriend(in)
In de sportschool

Je moet niet alleen ergens heen gaan waar alleen ‘‘juiste’’ jongens zijn maar als je eenmaal ergens bent pik je de ‘‘juiste’’ er vast wel uit. Door uitstraling, uiterlijk, manier van praten en gedragen weet je gelijk wat je voor je hebt.

sport
baantje
uitgaan
ik ontmoet ook vaak andere jongens via via. bijv via vrienden of zelfs via vrienden van vrienden van me

Ik leer de meeste jongens kennen met uitgaan of feestjes en ook via vrienden of vrienden van vrienden

hyves, kijken of er leuke jongens in de buurt zijn. reageren op zijn foto en wachten of je een reactie terug krijgt :stuck_out_tongue: