Hoe ontdoet een jongen zich van een erectie?

Wel ik vroeg me af of een jongen zich persé moet aftrekken als hij een erectie krijgt of dat gewoon vanzelf weer verslapt?

volgens mij kan het wel uit zichzelf maar duurt dit best lang… geloof ik…
zal het een keer aan mijn vriend vragen :flushed:

Tuurlijk verslapt dat wel :’)

Dus hij word wakker met een erectie: ‘‘oh kut zooi nu moet ik me eerst gaan aftrekken voor dat ik me kan gaan klaarmaken’’ :cold_sweat:

Aan iets denken wat totaal niet opwindend is helpt volgens mij ook wel bij jongens.

Koude, natte handdoek erop gooien.

Haha , bedankt meiden!

Haha dat is gemeen xD

Laatst zei iemand: denk aan je oma, denk aan je oma, denk aan je oma, naakt!!
Mjaa dat was ook met gekheid xD

Hij moet aan iets wat niet opwindend is denken en dan verslapt die vanzelf

Hahahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat verslapt vanzelf

Dat verslapt vanzelf, zoals al meermaals is gezegd :’)
Maar de meeste jongens zullen toegeven en niet wachten tot 'ie verslapt denk ik.

Mijn vriend lag zich vanochtend af te trekken terwijl ik ernaast lag te ‘slapen’ om 04.30 :dry:

En maar blijven ontkennen dat hij het gedaan had, pff. Ik word daar echt niet boos om, ik ben juist blij dat hij me liet slapen, maar lieg er dan niet over.

Eerst dacht ik: ‘omg, wat is dit? Ik moet een ambulance bellen.’
Maar toen ik wat wakkerder werd bleek gewoon dat meneer zichzelf onwijs goed vermaakte.

HAHA

Mijn vriend wacht gewoon haha, duurt niet heel lang.

Sorry moest hier heel hard om lachen.
Wees blij, de mijne maakt mij wakker… :face_with_raised_eyebrow: Juist, trusten schat, succes he?!

Aftrekken want anders worden ze chagerijnig

Oh dat zou mijn vriend niet moeten proberen op dat tijdstip…
Ik doe karate en ik denk dat het vriendelijkste wat hij dan zou kunnen krijgen toch een flinke stoot zou zijn. :flushed:

Ik was heel blij dat hij me niet aanschoot. Soms probeert hij het wel, maar ik ben geen ochtendmens. Ik moet rustig wakker kunnen worden, zonder dat ik in mijn rug geprikt word. :bowing_man:

Echter vind hij het erg gênant om zich af te trekken waar ik bij lig. Wat ik niet nodig vind, maar ik kan het wel begrijpen, ergens.

Inderdaad. Of je mensen naakt inbeelden die je echt niet naakt wilt zien (je opa, je oma, Andries Knevel, Sinterklaas).

HAHAHAH

Andries Knevel is wel een goeie tip Vitani :upside_down_face: