hoe omgaan met verandering in je relatie?

haa!
ik heb nu een half jaar een relatie, en k was echt super gelukkig enzo en t was super leuk! maar sinds de carnaval is het helemaal veranderd :frowning_face:
hij zegt nooit meer uit zichzelf zo’n lieve dingen enzo & op school hadden we wel vaker “liefdesmomentje” gewoon f samen enzo… nu nooit meer, en zijn die kutkaarten belangrijker. en nog veel meer.
en k word er echt heel onzeker van en k vraag hem ook vaker wat het is, of hy me niet meer leuk vindt ofzo maar hij wil er ook niet over praten enzo. en gister ontdekte ik in zn outbox een smsje naar een andere meisje en die in zn inbox had hij verwijderd. & hy zegt wel dat t niks is… en dat hy ze verwijderd had omdat k anders toch maar ging zeiken (GEK HE!?) maar zowieso: waaaarom zou zij naar hem smsen als ze weet dat hij bezet is ???
en toen hoorde ik ook nog van vriendinnen dat hij met carnaval als ik er niet by was soms f naar haar toe ging enzo terwijl met carnaval heb ik hem misschien in totaal per dag maar 10 min gezien… daar baalde k echt zo erg van… als k dan n smsje stuurde van zullen we voor dat k moet gaan nog f samen ja kussen zeg maar xD dan leek t net of t hem kei veel moeite kostte en of iemand dt niet mocht zien ofzo zat hy de hele tyd om zich heen te kijken… mrja . toen had k het helemaal niet meer toen mn vvriendinnen dat vertelde. k was echt super kwaad en heb hem smsjes gestuurd en gebeld maar hij wil dr niet over praten!
hij vind dat k teveel zeik… maar k wil gewoon dat het weer leuk wordt… en hij doet ineens zo anders…
mam zegt ookd at ik hem niet moet claimen, maar k ben gewoon super onzeker!

wat moet ik doen?

• hem een week eens negeren enzo dat hijz elf maar naar mij toe komt enzo en dan op nieuw beginnen?

hebben jullie dit zelf ook gehad?
wat hebben jullie ermee gedaan?
tips?
ik wil hem echt niet kwijt, maar dit wil k ook niet! maarja hij krygt tn u ook super druk met tennis enzo en examens enzo misschien dat hij daar stress om heeft?

ooh k weet echt niet wat k nu moet doen! :frowning_face:

xliefs,

We hebben het er gisteren over gehad, maar ik UP je even :slightly_smiling_face:

xx

jaaja kim:P maar k mag toch wel f advies vragen ofzo:P?!

Daarom up ik je juist :wink:

vervelend, ik zou hem even voor een paar dagen met rust laten, niet echt negeren maar gewoon even rustig aan doen dan komt het hopelijk voor je weer goed suc6

okee… maar moet k hem nog een smsje sturen ofzo van :sorry dat k zo dom reageer, maar k wil gewoon weten wat er is ofzo?

Wat bedoel je met kutkaarten?

jweet wel van die speelkaarten xD toepen…

Duh, tuurlijk is er een ander, en je weet zelf al wie…

geen smsjes meer sturen niet meer bellen etc. gewoon ff een weekje niks. als hij niks van zich laat horen, dan weet je het wel denk ik.

pfoe, ik zou denk ik nog 1 keer proberen te vragen wat er is. als hij dan nog steeds zo stom reageert, gewoon een weekje niet meer naar vragen. en dan ff kijken hoe het uitpakt… misschien is hij gewoon gestresst, je weet het niet. maar ik begrijp precies hoe je je voelt, ik heb er ook altijd zo’n hekel aan als ik geen duidelijkheid krijg! succes!

ik zou gzelf niet meer smsen of bellen of op msn ook niet tegen hem beginnen, en als hij dan niets laat weten, dan weet je waar je staat.

Ik stem voor negeren!

Ja, wacht maar totdat hij een move maakt hoor.

Negeren!

Nouja negeren is ook weer zo drastisch :stuck_out_tongue:
Gewoon zelf geen contact zoeken, niet smsen, niet tegen hem beginnen te praten op msn, maar als hij contact zoekt wel gewoon op het reageren.
Als hij geen contact met jou zoekt, dan nogmaals proberen met hem te praten. Als hij dan nog niet met je wil praten weet je waar je staat…

jaa k ga m ook nja niet negeren maar gewoon wachten tot hij iets doet. heb wel een smsje gestuurd : sorry van gister. (van die smsjes) maar verder niks. heb helemaal nog niks van m gehoord vandaag.
voel me echt té kut

Negeren en als hij niks doet vergeten. Hoe moeilijk het ook klinkt.

Als het wat beter geschreven was had ik vast wel iets van advies kunnen geven.
Zie het nu maar als een uppie, want er is geen knoop aan vast te maken zonder punten en komma’s.