Hoe omgaan met de situatie?

Ik ben verliefd op een jongen uit mijn school, die nu al 2 weken vrijgezel is (deels omdat hij gevoelens kreeg voor mij). Maar hij heeft het nog altijd een beetje moeilijk met het verlies… Hij had niet gedacht dat hij het er moeilijk ging mee hebben…

NU hebben we gisteren heel de avond samen geweest, filmpjes bekeken en naar een feestje gegaan van vrienden van hem…
Hij heeft zelfs 's avonds laat in slaap gevallen in mijn armen… :slightly_smiling_face:

HIj zei dat hij blij was dat ik bij hem was en dat hij zo zijn zorgen van zijn ex vergeet…

Hoe moet ik omgaan met deze situatie? Ik wil echt een relatie met hem en wil iedere dag bij hem zijn…
Iemand raad?

Hij voelt zich naar omdat het uit is, leidt hem (zoals je al doet) af met leuke dingen. Het heeft geen zin om nu een relatie met hem te nemen terwijl hij treurt om zijn ex.

Laten gaan!
Hij heeft duidelijk nog tijd nodig, en dat moet je hem geven. Ga nu gewoon door het ‘‘leven’’ als vrienden. Stapje bij beetje word de situatie misschien anders.

oeh, ik zou een beetje oppassen! straks word je nog troostrelatie-materiaal. ik zou als ik jou was een beetje een middenweg nemen. wel laten blijken dat je hem ziet zitten, maar niet te close worden.

mja ik vind het echt moeilijk…
jullie moeten wel weten dat hij heel verliefd was/is op mij ook voor zijn relatie, hij kan er gewoon niet tegen dat zijn ex zo bitter doet tegen hem en dat hij geen respect krijgt voor alles wat hij gedaan heeft voor haar…

Hij zegt dat hij mij wil en dat er nog hoop is voor ons…
pffff :d

geef het wat tijd. Ga gewoon een tijdje met hem om zonder hem je vriendje te maken. Dan krijgt hij de tijd die jij nodig hebt en dan kan hij zich daarna volledig storten op jou. Ander ben je meer een vervanging dan een vriendin

wooh! Dit lijkt echt hard op wat ik heb meegemaakt. Niet te hard pushen en hem tijd geven want ik weet hoe het anders afloopt… Lang verhaal…

ik zou 'm even met rust laten. Hij is nog niet over z’n ex en zou je willen dat hij iets met jou heeft en het dan uitmaakt omdat hij haar nog wil?
Leg het hem desnoods uit zodat hij niet denkt dat je hem niet meer moet ofzo.

Ik doe mijn best om niet pushen, maar soms is het ech twel moeilijk.
In de les kijkt hij nr mij, hij spreekt af met mij, hij heeft mij complimentjes, hij zegt dat hij een serieuse relatie met mij zou willen opbouwen, hij zou met mij alleen willen wonen en etc…

Hij heeft zelfs al verteld over mij tegen zijn ouders en zijn vrienden…

Vraag het hem gewoon, wat wilt ie. Doet ie dit om zn ex te vergeten of wilt ie jou.

was bij mij ook zo! echt moeilijk

pffff vandaag terug een hele middag bij hem geweest…
geknuffeld, filmpje gekeken, veel gelachen…

weet echt niet wat te doen om hem de mijne te maken…

waarom wil je hem ‘de jouwe’ maken? hij is nou toch al bij je! doe het gewoon zo even rustig aan, zeker een maandje… dan komt het vanzelf wel goed
geef die jongen wat tijd

Hm, je moet jezelf nog niet helemaal hierin storten.
Want hij kan jouw liefde zien als een verwerking, maar als jij te close wordt kan hij afhaken.
Hij is in verwerking, dus ik zal er niet teveel van verwachten nog.
Ik snap dat je verlieft bent en dat zijn dingen goed bedoelt zijn, maar hij zoekt afleiding.
Dus pas gewoon een beetje op welke dingen jullie ondernemen.
Rustig aan.

Ik heb hem vandaag gezegd dat ik geen vervangend persoon wil zijn voor hem, dat ik hem echt wel graag zie.
Zijn antwoord daarop was, dat ik dat niet was en dat hij mij ook graag ziet en graag bij mij is etc…
Maar dat hij bang is om terug zo ontgoocheld te zijn in een relatie als hij is in zijn vorige relatie…

Ik weet niet hoelang zijn vorige relatie duurde, maar 2weken uit elkaar is kort.
Als ik jou was zal ik rustig aan doen.
Geef hem wat tijd om ‘bij te komen’. Maar ga hem zeker niet negeren!
Good luck:)

Maak je dan niet zo’n druk, hij toont volgensmij serieuze interessse. Laat het gewoon gebeuren, je wilt bij hem zijn, ongeacht of het al officieel is toch? En jullie hebben al ‘iets’, het heeft alleen nog geen naam

ofzoiets…

als we bij elkaar zijn is alles ok, maar als we dan nt bij elkaar zijn dan voel ik mij alleen en heb ik het gevoel alsof hij toch niks voor mij voelt…
Stuurde hem daarjuist een sms of hij rond 4u thuis ging zijn omdat ik ng een cursus heb van hem en het enige dat ik terugkreeg was ‘mss x’
als hij mij echt wilde zien, ging zijn sms wel langer zijn met een exact tijdstip erop…

vandaag terug bij hem thuis de namiddag doorgebracht,
hij kwam met zn hoofd tegen me aan gelegen en wreef heel de tijd over mijn hand enzo…
heb dan vanavond een sms gestuurd dat ik het jammer vind dat het niet loopt zoals we beiden dachten dat het ging lopen maar dat hij mij steeds mag bellen als hij mij wil zien of bij mij wil zijn dat ik er blijf voor hem…
Ik kreeg er geen reactie op, en nu op msn antwoord hij niet terug… pffff