Hoe om te gaan met je ex?

Wat te doen met je ex?

Het is uit maar toch hangt er nog een bepaalde spanning tussen ons. Ik weet dat hij me nog leuk vind maar in een relatievorm ging het niet meer. Nu wilt hij me nog wel blijven zien en spreken maar hij kan geen relatie, ik wil dat wel maar ik weet dat het nu niet gaat. Wat moet ik doen?

Uh, negeren tenzij je ervoor open staat. Want je weet zelf vast wel waar het naartoe leidt dus dan heeft hij alle voordelen zonder de hassle van een relatie.

hoe er mee om gaan?
niet.

niks. het is niks voor niks uitgegaan.

Nee, ex is ex. Doei ex.

Exit met die ex :slightly_smiling_face: (wat een grap weer wauw)

Nee ik zou maar niet teveel hoop koesteren dat het nog wat wordt, het is niet voor niks uitgegaan. Als hij je nog terug wilt mag hij dat wel heel duidelijk laten merken en op zn blote knietjes komen smeken… :wink:

Wij zijn precies zo verder gegaan en zijn beste vriendjes.

Ja ik zit in hetzelfde schuitje nu. Ik zou graag nog hetzelfde met elkaar om blijven gaan, maar ik weet niet of ik dat wel kan aangezien mijn gevoelens voor hem nog wel sterk aanwezig zijn. Maar aan de andere kant kan ik ook fijn met hem praten en lol hebben en dat wil ik ook niet kwijt. Dus zie dit maar als een upje want hier heb je vrij weinig aan :’)

Precies dit! Hij moet je niet alleen willen zien of spreken wanneer hij er zin in heeft, hij moet volledig voor je gaan in een relatie. Als die dat niet kan dan probeer hem te vergeten.

Tja… Ik heb er slechte ervaring mee. Nadat de relatie over was tussen mij en mijn ex wilden we eigenlijk nog vrienden zijn maar dit is niet gelukt omdat hij op de een of andere manier niet meer met me om kan gaan. Hij gedraagt zich ontzettend kinderachtig en heeft geen respect meer voor mij.
Als hij zegt dat het geen relatie meer wordt zou ik ermee kappen… Dat is heel moeilijk als je nog gevoelens hebt maar anders ga je jezelf alleen maar pijn doen geloof mij maar.

Het is niet niet voor niets je ex

Niet doen! Ik heb in dezelfde situatie gezeten, en dat is rampzalig afgelopen. We kregen knallende ruzie, omdat we elkaar nog leuk vonden, maar hij geen relatie wilde. Niet leuk! =S
Probeer geen contact te zoeken.

Ben ik dan een van de enigste die echt een goeie band heeft met mn ex en goeie vrienden zijn? :'D

Dat kan hij niet van je vragen.

Hier nog een! :grinning: We kunnen echt gigantische discussies met elkaar hebben, maar we kunnen ook echt heel hard met elkaar lachen, samen huilen, elkaar kutten en dan de grootste lol erom hebben terwijl andere mensen dan denken dat we elkaar onderhand afslachten :’) Oke beetje offtopic dit, maar even ontopic: bedenk voor jezelf wat je wilt. Vrienden blijven terwijl je nog gevoelens hebt is best moeilijk en pijnlijk. Ook duurt het dan alleen maar langer voordat je over hem heen bent, maar aan de andere kant is het idd heel fijn om met elkaar om te blijven gaan. Hoe is het trouwens uitgegaan? Op een kutmanier met ruzie of op een normale manier?

het is helemaal niet met ruzie uitgegaan. Ik was veelste veel met hem bezig waardoor hij ‘stikte’. Nu het uit is gaat het alleen maar beter tussen ons. En hij heeft gezegd dat ik diegene ben die hij wilt maar hij is nu te onstabiel voor een relatie. Hij zegt dat hij niks met andere meisjes wilt doen voor mij. Ik wil er voor vechten maar niet gelijk me helemaal geven. Dus we doen het nu rustig aan en als we bij elkaar zijn is alles leuk, ouwehoeren, bepaalde spanning.

Hmm okee, ja zoiets heb ik dus ook met mn ex. Is zonder ruzie uitgegaan (meer dan een jaar geleden) en we zijn nu nog steeds goede vrienden. Alleen ik zou het als ik jou was zoveel mogelijk bij vriendschap proberen te houden en niet zoveel doen met ‘hij wil me wel maar niet nu’. Zo was dat bij ons ook. Misschien in de toekomst, dat heb zo lang aan moeten horen. Kwam ik een leuke jongen tegen, dan werd ie jaloers en toen had ie zelfs weer gevoelens en alles. Totdat ie doorhad dat het toch niks werd tussen mij en die jongen. Toen was ineens zn gevoel weer weg. En doordat ik me toen zo vast heb geklamd aan heel dat ‘misschien in de toekomst’ gebeuren ben ik inmiddels nog steeds niet over hem heen.
Dus als je vrienden met hem wilt blijven is het het beste om het ook echt alleen op vriendschap te houden en nergens op te hopen, want daarmee doe je jezelf echt pijn

:rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: doei.