Hoe om te gaan met 'gemis'?

Hey meiden.

Ik vraag me af hoe jullie omgaan met het gemis van een jongen. Want ik mis iemand behoorlijk nu. En ik weet dat ik m tot en met pasen zeker niet zal zien.

Ik hink daarnaast ook een beetje op twee gedachtes wat ik nu t beste kan doen omtrent dit… tegenover hem. :cold_sweat:

Als je geen contact wilt gewoonweg niets sturen. Afleiding zoeken in werk en school. En leuke dingen doen met anderen. Tegenover diegene niet schuldig voelen, het zit allemaal in je hoofd

Dat is inderdaad hetgene waar ik over twijfel. Wat vinden jullie. Moet ik even wat laten weten of is t beter dit niet te doen. Want ik vind dit zo moeilijk om te zeggen ik heb de komende maand geen tijd voor je. Bang voor een reactie misschien?

En het afleiding zoeken is ook waar ik over ‘struikel’ zeg maar. Want ik heb normaal een vrij rustig leven. Niet van A tot Z volgepland met vanalles en nog wat. Want afleiding en leuke dingen doen is nu net hetgene wat ik ga doen tot en met pasen. Ik ben afhankelijk van de weekenden met diegene die ik mis.

En in de weekenden tot en met pasen ben ik amper thuis. En hij is het niet gewend van me dat ik t zo druk heb. Dadelijk gaat hij nog dingen denken… Dat hij misschien zowat heeft van. Jij laat zolang niks weten. Laat maar… Doei… Verdwijn maar ofzoiets… :cold_sweat:

Ik vind het lastig te beredeneren omdat die persoon in kwestie niet te herkennen valt. Is het je vriend? Je crush? Gewoon een vriend? Want je kunt je in het weekend prima vermaken. En als je via de app of facebook zo nu en dan kunt kletsen hoef je iemand ook niet te missen. Als je geen contact mág hebben oid, wat is daar dan de reden voor? Want je hebt geen tijd zeg je? Maar je hebt ook geen vol leven dus ik zie het afspreken probleem dan ook niet.

Het is een goede vriend van me. Ik ben een aantal maanden geleden door hem afgewezen. Het probleem is dat ik met hem afhankelijk ben van de weekenden. En die van mij zitten dus vol tot en met pasen.

Hij is dit niet echt van me gewend dat ik een maand lang geen tijd heb. Hij weet t niet dat ik t nu zo druk ga krijgen. En ik ben nu onzeker omdat ik bang ben hem ‘kwijt’ te raken. Dat hij zoiets heeft van waarom laat jij zolang niks van je horen. Of waarom heb je zolang niks van je laten horen. (als t na pasen is) Ik ben bang dat hij me uit zijn leven gooit terwijl hij me dierbaar is.

Dus ik twijfel van laat ik wat weten dat ik geen tijd heb? Moet ik afwachten dat hij iets zegt? Misschien dat hij zich zorgen maakt omdat ik al even niks heb laten horen. Of gewoon niks laten horen… En t zo laten?

Wat vinden jullie?

Huh, waarom ben je zo onzeker? Ik snap er niks van. Als het een goede vriend van je is kan je toch gewoon zeggen dat je geen tijd hebt? Waarom kunnen jullie niet doordeweeks afspreken?

Wat is jullie relatie nu dan precies? Ik snap er niks van.

Juist als het een goede vriend is, is het niet erg als nu even 4 weekenden geen tijd hebt. Mocht hij ernaar vragen dan kun je aangeven dat je het druk hebt met andere bezigheden. Hij moet dat begrijpen.

Ik ging meteen de volgende dag de kroeg in, zocht een nieuwe scharrel, zodat ik iemand kon appen om de verveling aan te gaan en dan vergeet je zo je ex. #erg

Kan je ook de beginpost lezen?
Er is hier helemaal geen sprake van een ex of iemand vergeten.
#irritant

Ik ben bang voor zijn reactie als ik bijvoorbeeld nu langere tijd niks van me laat horen. Ik ben aan de ene kant bang dat ik m kwets als ik zeg dat ik langere tijd geen tijd voor hem heb. Aan de andere kant als ik langere tijd niks van me laat horen ben ik bang dat hij zoiets heeft van laat t nu dan maar hele maal.

De reden waarom we niet kunnen afspreken door de week is omdat hij doooooood op is na een lange werkdag. Naast t werken heeft hij ook nog paar uur reistijd per dag van en na werk. Daarna nog huishouden doen en dan is ie blij dat hij even wat tijd voor zichzelf heeft en dan is t voor hem op tijd bedtijd…

Dat is t lastige. Ik weet t zelf ook nog niet echt. Hij heeft me afgewezen. Maar als ik tot zoverre een tijdje niks van me laat horen. Dan komen de berichtjes via sms. Gaat alles wel goed met je?

Alsof hij zich (veel te snel, ik ben iemand van geen nieuws is goed nieuws) dan zorgen maakt om me. En hij heeft ook al tijden zoiets van ik wil ook niet dat je je zorgen maakt om mij, ik red me wel. Ik vind t ook lastig als iemand zich zorgen om mij maakt. Ik heb dat ook al eens gezegd… En toch lijkt hij t te doen…

Ook na de afwijzing, word er soms nogal redelijk veel geknuffeld. Hij vind dat fijn zegt hij. Of hij nu fijn vind met mij te knuffelen of in zijn algemeenheid geen idee

En toen was t stil :frowning:

Contact blijven houden en gezellige dingen doen met je vriendinnen! Zorg voor afleiding. X

Geef gewoon aan dat je de komende tijd erg druk bent, zo moeilijk is dat niet

Blijf gewoon met hem omgaan hoe je eerst deed en als hij vraagt wanneer je kan afspreken dan leg je uit dat je de komende weken even vol zit. Ik snap je zorgen niet zo goed? :cold_sweat:

Ik heb precies hetzelfde