Hoe nu verder?

Ik zit hier met een huge probleem, ik vind een jongen erg leuk maar ik ben zo mollig terwijl hij een sixpack heeft. Ik voel me er onzeker door. Hij is erg lief en knap. Al sinds ik op hem ben durf ik geen hap meer te eten, hij weet dat ik dit doe en zegt dat ik niet dik ben. Maar ik heb het gevoel dat hij het niet meent.
We hebben nu ruzie en dat is heel vervelend en ik wil het goedmaken, want een goede vriend vertelde mij dat hij zei dat ik zijn sloofje ben en dat hij rondbazuint dat ik hem leuk vind. Maar hij zei ook tegen een vriend van mij dat we alleen goeie vrienden zijn en niet meer en dat hij mij niet leuk vindt. We hebben ongeveer 15 uur gesmst en we zitten 24/7 samen op msn.
Wat moet ik doen?

-_______________-

zoek een leven

What the fuck did I just read?

Sorry, ik snap niets van je verhaal.

houd je mond ofso ga nu gwn ff zelf een leven zoekenals je niks nuttigs te zeggen hebt opdit forum

houd je mond ofso ga nu gwn ff zelf een leven zoekenals je niks nuttigs te zeggen hebt opdit forum

Leestekens? Alsjeblieft zeg.

kijk mijn punt is ik wil het goedmaken, maar wat nou als hij vraagt op ik op hem ben wat moet ik dan zeggen en hoe moet ik mijn excuus aanbieden?

What I have got to do? Seriously?

Laten we maar beginnen met een lesje Nederlands en Engels.

Echt serieus. Wat een verhaal ik kan echt niet uit je beginpost opmaken dat jullie ruzie hebben. Hoe moet ik jou vertellen hoe jij je excuses moet aanbieden als ik niet weet wat je gedaan hebt.

Er staat ook hudge :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik heb hem uitgescholden

Ik zou even je beginpost in goed Nederlands schrijven, zodat het beter te begrijpen is. Ik kan er geen touw aan vastknopen.

laat die jongen gewoon met rust, als hij je niet wilt dan niet.
als ik het goed heb begrepen, want ja je nederlands is erg goed.

Met jouw Nederlands/Engels heeft hij daar vast weinig van begrepen!

Inderdaad, haha.

Als hij je niet leuk vindt is dat zo, je moet dan alleen bij jezelf nagaan of jij het wel goed vindt vrienden met hem te blijven zonder iets te hebben. Als jij vrienden kan blijven met dat idee, is het wel slim om het goed te maken. Maar waar hebben jullie ruzie over?
Ohja, en je moet echt weer gaan eten! Dit is echt heel ongezond namelijk

Ik zit hier met een huge probleem, ik vind een jongen erg leuk maar ik ben zo mollig terwijl hij een sixpack heeft. Ik voel me er onzeker door. Hij is erg lief en knap. Al sinds ik op hem ben durf ik geen hap meer te eten, hij weet dat ik dit doe en zegt dat ik niet dik ben. Maar ik heb het gevoel dat hij het niet meent.
We hebben nu ruzie en dat is heel vervelend en ik wil het goedmaken, want een goede vriend vertelde mij dat hij zei dat ik zijn sloofje ben en dat hij rondbazuint dat ik hem leuk vind. Maar hij zei ook tegen een vriend van mij dat we alleen goeie vrienden zijn en niet meer en dat hij mij niet leuk vindt. We hebben ongeveer 15 uur gesmst en we zitten 24/7 samen op msn.
Wat moet ik doen?

Ik heb je tekst een beetje verbeterd, misschien krijg je dan meer hulp. Alleen de volgorde heb ik niet aangepast, en het blijft ook een beetje vaag maargoed.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

We hebben we er zeg maar ruzie over dat hij zegt tegen iedereen dat ik zijn sloofje was en ik op hem ben en alles en daarvoor heb ik hem uitscholden maar het bleek dus niet waar te zijn

Image and video hosting by TinyPic