Hoe nu verder??

Hi!
Hier mijn verhaaltje :cold_sweat:
Er is een jongen bij mij op school, en we weten dat we verliefd op elkaar zijn. Maar hij laat op school nauwelijks merken dat hij mij leuk vindt, en dat vindt hij van mij ook. Blijkbaar begrijpt hij mijn hints dan niet. Maar hoe kan ik het m nu nog meer laten merken?? Ik durf helaas niet zo veel :grinning_face_with_smiling_eyes:
Iemand tips??
Xxx

Naar hem lachen, hem in de gang gedag zeggen, praatje maken. Gewoon meer aandacht geven dan andere jongens.

Dat heb ik ook .
Maar hij kent mijn zus , toen kwam hij een x langs myn deur voor m’n zus en vroeg via me mobiel of ik ff naar buiten kwam , dus ik naar buiten en het was heel gezelliig. Je ziet dat hij je dan waarschijnlijk meer aandacht geeft als je met hem afspreekt . Kijk op school naar hem. Probeer zoveel mogelijk bij hem in de buurt te zitten en beetje lullen over whatever. Ik durf eigenlijk ook niet zoveel.
x

Vraag m uit dan :confused:

Misschien is hij verlegen? Gewoon een keer een praatje maken (:

Vraag of die een keertje buiten school wil afspreken?

heb je zn msn/nr? anders moet je die vragen ofzo
of eerst msn en dan via msn zn nummer, en anders kun je em smsen:)

Ik heb zn msn, nummer alles. Het probleem is alleen dat ik op school eigenlijk niks durf te doen, want dan voel ik me zo opdringerig. Maar dat gevoel heeft hij ook. Hij heeft me al meegevraagd naar de bios maar die is pas volgende maand open (wordt nu gebouwd) dus dat moet nog even wachten :roll_eyes:

Zeg dan dat de bios nog veel te lang duurt en dat je niet kunt wachten… Dat je alvast een filmpje bij hem/jou thuis wilt kijken?

als je deze jongen echt leuk vind, er gewoon voor gaan.
Ik zeg maar zo, niet geschoten is altijd mis.

probeer hem een keer een knuffel te geven :grinning:

ja of vraag of hij na school een keertje naar de stad wil ofzo, het is al een beetje weer voor warme chocolademelk drinken (: