Hoe nu verder?

is wel een goed teken hoor, dat hij over het proefwerk begon :slightly_smiling_face: geeft in ieder geval aan dat hij je als een goede vriendin begint te zien (daarmee bedoel ik niet dat hij er niet meer-dan-dat ik kan zien~! maar, het zorgt voor meer contact tussen jullie!)

als jij nieuwsgierig naar hem bent of benieuwd bent hoe hij verder is, behalve dus uiterlijk, is dat sowieso reden genoeg om er moeite in te steken hem beter te leren kennen! :slightly_smiling_face: nieuwe contacten leggen is nooit verkeerd

als ik jou was zou ik hem echt eens toevoegen op msn, dat geeft je dan wel een kans om voor het schoolfeest nog eens met hem te praten :slightly_smiling_face: (en dan een opmerking maken over dat je hem dan op het feest wel zal zien, of als je durft zeggen dat je hoopt hem daar te zien!)

Ja, daar zat ik dus ook al aan te denken, om hem toe te voegen vóór het schoolfeest. Maar dat durf ik al helemaal niet, omdat ik daarna hem en zijn vrienden nog zie op het schoolfeest. En ik ben bang voor reacties daarop. Dat slaat eigenlijk helemaal nergens op, maarja.
Maar ik wil niet dat zijn vrienden wat gaan denken, want misschien zit hij daar niet op te wachten. Maar dat is eigenlijk ook weer een rare gedachte van me.
Hahaha, ik weet echt niet of ik het durf.
Eigenlijk wil ik hem op het schoolfeest gewon spreken en een gezellig gesprekje voeren.

nou als je hem voor het schoolfeest niet durft toe te voegen, idd dan even een praatje maken :slightly_smiling_face:

en je maakt je te druk over het msn-toevoegen haha! als hij jou zou toevoegen, zouden jouw vrienden dat dan raar vinden of er raar over doen op het schoolfeest? lijkt me niet, dus andersom ook niet joh :wink:

[i]Het schoolfeest was verplaatst en is afgelopen donderdag al geweest. Maar ik heb nog steeds niets gepost, omdat ik hij er niet was!
Zijn vrienden waren er allemaal wel, maar hij niet. Ik vraag me nog steeds af waar hij donderdag was, misschien kon hij niet omdat het schoolfeest op het laatste moment verplaatst was?

Nouja, ik durf hem nu ook echt niet meer toe te voegen! Ik heb hem nu echt al zo lang niet meer gesproken![/i]

als het je buurjongen was zou je hem toch ook toevoegen zonder er over te twijfelen? :wink:
als je hem op msn hebt kan je ook vragen van ‘ik zag je trouwens niet op schoolfeest! kon je niet donderdag?’

wel toevoegen op msn !
hij weet wie je bent, als iemand jou toevoegt en je ziet wie het is dan ga je niet vragen hoezo die persoon jou toevoegt

[i]Jullie hebben eigenlijk ook gewoon gelijk!
Ik moet donderdag mijn rapport ophalen, dus ik hoop hem dan nog even te spreken, want anders spreek ik hem pas weer na de vakantie.

Maar het enige probleem is dat mijn vriendinnen zo raar over hem doen, zij weten niet dat ik hem leuk vind, en zo durf ik dat ook echt niet te vertellen. Maar ik moet me toch niet door hen laten leiden? En hem dan laten schieten?[/i]

Niet op je vriendinnen letten, jij vindt hem leuk, zij hoeven hem niet te mogen :wink:

jij vind hem leuk en jouwn vriendinnen niet . wie zou wel een relatie met hem willen? jij en niet je vriendinnen ! Dus ga ervoor en voeg hem gewoon toe op msn! :wink:

[i]Ik heb hem eindelijk toegevoegd!
Alleen is hij nog niet online gekomen, dus ik heb hem nog niet gesproke, helaas!
Dus nu, een gesprek beginnen! Oke, dat vind ik ook eng.:wink:

Dit is trouwens een nieuwe account, omdat ik met die andere account niet op het forum kon posten.[/i]

[i]Hij is nog steeds niet online geweest!
Ik bedenk me alleen net dat het natuurlijk ook zou kunnen dat hij op vakantie is. Hij is trouwens aanstaande zaterdag jarig, dus ik vond het wel leuk om hem dan te feliciteren, maarja, als hij niet online komt zit dat er niet in.

Zou hij me geweigerd hebben?
Weet iemand of je kunt zien of iemand je geweigerd of geaccepteerd heeft op msn?[/i]

Als hij je geaccepteerd heeft moet je even bij ‘contact persoon zoeken’ en als je dan zijn email invoerd, en als je dan bijv. een msnnaam + persoonlijk bericht ziet ipv zijn email adres, dan heeft hij je toegevoegd :slightly_smiling_face: (volgens mij;))

[i]Oke, dat is een goed teken! Dan heeft hij me net geaccepteerd!
Ik heb daar namelijk al steeds naar gekeken, en zijn emailadres heeft daar de hele tijd gestaan. Net ben ik een tijdje weggeweest en heb mijn msn op offline weergeven laten staan, en nu staat er ineens zijn eigen naam.

Maar nu ben ik wel bang, ik weet niet wat ik tegen hem moet zeggen! Ofja, bang is niet het goede woord, maar jullie begrijpen waarschijnlijk wel wat ik bedoel.[/i]

ik zou gewoon beginnen met ‘hoi’ en dan net zoals je op school ook een gesprek voerde. Of hij bijv. wat gaat doen in de vakantie, wanneer en waarnaartoe hij op vakantie gaat. etc etc. Ik heb dat gevoel ook gehad, maar je moet je er gewoon eventjes overheen zetten:-) het zal allemaal wel goed komen! :wink:

Ja, het moet eigenlijk gewoon een luchtig gesprek worden. En eigenlijk wilde ik zijn nummer hebben voor zijn verjaardag aanstaande zaterdag, zodat ik hem een leuk smsje zou kunnen sturen. Maar tot nu toe zit dat er helaas nog niet in, want hij is nog niet online geweest!

Hij is online! En nu durf ik gewoon niets te zeggen!

zeg hoi!

Ik heb net hoi gezegd, maar hij reageert niet!:frowning:
Maar hij zit volgens mij op zijn mobiel of ipod op msn, ten minste, er staat iets van ebuddy-lite messenger. Ik weet het niet.
Maar dit is echt kut, want als ik nu nog iets ga zeggen kom ik meteen zo stalkerig over!:frowning:

[i]Hij is weer offline. Hij is nog geen kwartier online geweest.
Zou hij dan expres niet op me gereageerd hebben, of ligt dat misschien wel aan zijn mobiel/ipod?

En nu? Als hij nu weer online komt, moet ik dan weer iets tegen hem gaan zeggen?

Ik weet het niet meer![/i]

Je kan best wat tegen hem zeggen als die weer online komt! alleen misschien
moet je even wachten tot dat ie van dat ebuddy ding af is dan.