Hoe nu verder?

Dit topic is al meer dan twee maanden oud. In die tijd is er echt heel veel veranderd. Natuurlijk hebben we inmiddels vakantie, maar toch blijven we contact houden. Ik heb hem namelijk nu ook toegevoegd op msn, en we hebben elkaar al een tijdje gesproken. Ook heb ik nu zijn nummer gekregen, dus eigenlijk gaat het allemaal de goede kant in. Het was ook niet echt zo dat ik er om vroeg, maar hij wilde waarschijnlijk dus gewoon graag een smsje.:wink:

Maar hetgeen waar ik nu eigenlijk nog een beetje mee zit is zijn uiterlijk. Oke, dit gaat heel stom klinken, want ik vind hem wel erg leuk, maar hij is niet zo heel knap. Ik ben ook totaal niet knap, maar toch houdt dat me een beetje tegen. Ik moet daar gewoon niet zo moeilijk over doen, dat snap ik zelf ook wel, maar het is ook zo dat mijn vriendinnen hem niet geweldig vinden, ookal weten zij niet dat ik hem wel zie zitten.
Wat moet ik daar nu mee?

Eigenlijk vind ik gewoon dat we eens een keer wat af moeten spreken, en als het dan nog steeds zo goed klikt dan zal ik zelf ook wel in gaan zien dat ik niet op uiterlijk af moet gaan. Maar ik durf niet te vragen of we eens wat af kunnen spreken. Wat ben ik toch een watje zeg! Hebben jullie misschien wat tips?

En sorry voor dit zeurverhaal, want misschien moet ik me wel gewoon niet zo aanstellen.

Dit verhaal stond hier eerst.

Ik weet even niet meer wat ik nu moet doen.
Er zit namelijk een erg leuke jongen bij mij op school. Hij zit bij een vriendin van me in de klas en is een vriend van een goede vriend van mij. We hebben elkaar ook via die vriend leren kennen. Ik begin hem best wel leuk te vinden, maar ik weet niet hoe we verder met elkaar in contact kunnen komen.
Ik bedoel, we groeten elkaar gewoon op school, en spreken elkaar ook, maar ik ben wel meestal degene die hém aan moet spreken.
Maarja, een tijdje terug ben ik met hem een vriend naar huis gefietst, dat is best wel ver om voor mij en dat weten zij ook. Maar afgelopen donderdag waren we tegelijkertijd uit, dus ik zeg tegen hem, zal ik een stukje met je meefietsen? Nouja, dat hebben we toen gedaan, maar toen we op de plek kwamen waar ik eigenlijk af moest slaan vroeg hij heel verlegen/schattig of ik nog een stuk verder mee wilde fietsen.
Maar ik heb verder geen nummer of msn van hem. En ik weet niet hoe ik nu meer met hem in contact kan komen.

Sorry voor dit lange zeurverhaal, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Hebben jullie tips?

Probeer eens op hyves of facebook?
En anders gewoon eens vragen als jullie alleen zijn en afscheid nemen om naar huis te gaan.

De volgende keer dat je hem spreekt, vraag dan om zijn msn

:slightly_smiling_face:

Oke, hyves heeft hij niet, en ik heb hem gisteren op facebook toegevoegd, maar ik ben nog niet geaccepteerd. Dat snap ik wel, want hij moest gisteravond en vandaag werken, dat heeft hij verteld.
Maar is het niet raar om zonder reden zijn msn te vragen?

gewoon op hem afstappen ; hey mag ik je msn?

waarom zou het ‘raar’ zijn om zijn Msn te vragen ? Vraag gewoon zijn nummer alsof het niets voorstelt (:

Als jullie elkaar nog eens spreken zeg al lachend ‘hee, ik heb jou msn nog niet! geef eens?’ , als jullie elkaar af en toe spreken is het zeker niet raar om te vragen!
Zo zou ik het toch doen :slightly_smiling_face:

Gewoon als het gesprek begint stil te worden vraag je: “Ohja, mag ik je msn / gsm nummer?”

Ik zou wel willen vragen of je vanavond op msn komt, maarja, dat moet ik toch eerst je msn hebben! (:

Het is alweer bijna een maand geleden dat ik hierin heb gereageerd.

Ik spreek hem de laatste tijd wel wt vaker, ik heb een halve weddenschap met hem dat ik hem in zou gaan halen met de wk-poule, wat me toch niet meer gaat lukken, maar we hebben in ieder geval steeds een gespreksonderwerp.:wink:
Maar nu heb ik dus bijna vakantie… Ik heb al besloten dat ik hem net na het schoolfeest op msn toe ga voegen, dan kan ik hem daarna nog één keer zien op school, maar dan hoeft er dus niet allemaal praat rond te gaan.

Ik kom hem de laatste tijd ook best wel vaak tegen op school, we groeten elkaar dan ook altijd en hij heeft zo’n schattig, lief, leuk lachje, ik ben alleen helaas nog maar één keer tegelijk met hem uit, en dan zou ik hem ook nog eens tegen moeten komen…

[i]We spreken elkaar nu geregeld op school. Helaas heb ik nu vakantie.

De enige manier hoe ik met hem in contact kan komen is facebook, maar daar zijn wij allebei niet zo actief op. Hebben jullie nog een idee?[/i]

msn vragen is toch niet zo moeilijk$? en ook niet gek vind ik dan
als iemand me msn vraagt denk ik er niet veel dingen bij? dus ik zou gewoon als je hem keertje spreekt vragen mag ik je msn, en dan praat je met hem op msn en dn krijg je vnzelf wel een keertje zn nummer=)

misschien bij die vriend (via wie je hem kent) zijn msn vragen?
als je er nonchalant en luchtig over doet zal het niet zoveel boeien, en als hij vraagt waarom je zijn msn hebt gevraagd of hoe je er aan komt, zeg je gewoon dat je het van die vriend hebt en dat je hem wel vaker wilde blijven spreken in de vakantie! (:

Eigenlijk heb je helemaal gelijk!
Zijn msn staat ook op zijn facebook, dus opzich kan ik hem daar ook vanaf halen.
Maar als reden van toevoegen kan ik natuurlijk niet zeggen dat ik hem leuk vind.:wink:

Wat ben ik toch ook een hopeloos geval zeg!

Maar opzich, je hebt wel gelijk, ik kan ook wel gewoon zeggen dat ik hem deze vakantie nog wil spreken, of is dat raar?:slightly_smiling_face:

Oke, ik ben misschien echt hopeloos, maar ik ben wel een beetje een watje!

echt niet raar hoor als je zegt dat je hem nog wel wilt zien of spreken in de vakantie! want van elk leuk contact is het toch zonde als het zou verwateren!

desnoods doe je dit: typ het emailadres in op msn bij ‘contactpersoon toevoegen’, doe je ogen dicht en klik op OK! haha deed ik altijd als ik het niet durfde, dan kan je niet meer terug :wink: zie je vanzelf of hij je accepteert :slightly_smiling_face: (als je daar bang voor bent, dat hij je misschien niet zal accepteren…)

en dat is trouwens een stomme angst, want hij kènt je, als iemand van school of wie dan ook die je geregeld ziet en zelfs groet als je hem ziet , als die jou toevoegt klik je vanzelf op accepteren, en ga je niet er eerst over nadenken wat je zal doen ja of nee :slightly_smiling_face:

ik betwijfel het of hij dan zal vragen hoe je aan zijn msn komt, en als hij dat wel vraagt, gewoon zeggen joh dat je hem tegenkwam op facebook en dacht van ‘hé ik heb … nog geeneens op msn!’
verder echt geen probleem dan hoor! geloof me

[i]Dit heeft me wel heel erg geholpen! Je hebt namelijk helemaal gelijk!

En raad eens wie me vandaag aansprak vlak voor mijn proefwerk? Juist ja, hij!:slight_smile:
Dus dat is nog eens een reden om hem toe te voegen, dit was helaas wel de laatste dag dat ik hem kon zien of spreken, dus het is maar te hopen dat hij naar het schoolfeest komt. Want eerlijk gezegd durf ik hem nog niet eerder toe te voegen op msn.:wink:
Wat een watje ben ik zeg!:)[/i]

[i]Het is best een goed teken toch? Dat hij zelf over het proefwerk begon. En daarbij lachte hij dan ook weer heel lief!

Oke, hij is niet zo knap, maar wel heel aardig, leuk en schattig. Ik denk ook echt dat het een hele lieve jongen is.

Dat is toch ook wel een goede reden om hem beter te leren kennen. Of niet?:slightly_smiling_face:[/i]

ik zou hem gewoon nu toevoegen op msn
en je bent geen watje hoor! je hebt al 10 keer meer gedaan als die andere meisjes die een topic openden over een jongen die ze nie kenden maar wel leuk vonden!