Hoe nu verder?

Ok, ik zit met de volgende situatie en ik kan wel wat hulp gebruiken;

Ik heb de afgelopen week gewerkt bij een tijdelijk project. Vorige week werd ik samen gezet met een erg leuke collega, waarmee ik de rest van de week verder heb gewerkt. We lachten veel samen en als we highfiveden omdat we iets van voorgang bij ons project hadden dan pakte hij steeds even mijn hand vast. Omdat er vaak lange tussenpauze’s waren als we op meer werk aan het wachten waren doodde we de tijd wat door interesse uit te wisselen en wat persoonlijke dingen. We hebben veel overeenkomsten en hij leek oprecht geïnteresseerd in de vele verhalen die ik daarover kon vertellen en vroeg daar ook steeds na. Ik had nog nooit eerder het nummer van een jongen gevraagd, maar omdat het project af liep en ik een vaste baan daar aangeboden kreeg (die volgende week begint) en hij niet, wou ik graag zijn nummer vragen. Met gierende zenuwen ging ik naar mijn laatste projectdag en omdat er weer niks te doen was begon ik wat te tekenen uit verveling. Dit vond hij mooi (het was niet mooi) en hij maakte er foto’s van en vroeg of ik nog meer tekenwerk had. Ik zei; ja, maar die staan allemaal op mijn pc. Toen vroeg hij om me toetenvoegen op FB, maar omdat ik dat niet heb zei ik; geef je nummer maar dan app ik het wel. Zo kreeg ik dus zijn nummer en verliep de rest van de dag zoals de hele week eigenlijk ging.Toen hij op het einde wegging (hij had een eerdere eindtijd dan ik), schudde hij mijn hand en tegen de rest van de collega’s zei hij gewoon doei. Nu heb ik dus zijn nummer maar we hebben nog niet geappt. Ik ben een nul als het aankomt op flirten/signalen herkennen dus ik zou niet weten of hij verdere interesse heeft en hoe ik mogelijk een gesprek met hem aanknoop?

Alle adviezen zijn welkom :stuck_out_tongue:

je kreeg zijn nummer dus da’s al een teken dat ie wel met je verder wil praten niet??

Is een gesprek ooit eens abrupt afgelopen? kan je erover beginnen ‘zeg, wat wou je eigenlijk zeggen,…’

of gewoon random 'Heey, hoe is het? heb je al een baantje aangeboden gekregen? ’

het moet niet complex zijn :’) gewoon heej , hoe is het? is al voldoende

Hij wilde toch dat je tekeningen stuurde via app? Doe dat dan?

Dit ja, lijkt mij een prima opening.