Hoe nu verder?

Hi!
Ik heb een probleempje. :cold_sweat:
Er zit een jongen bij mij in de klas op de opleiding, (hij is 20 en ik 17) Ik zit nu en het 1e jaar van de opleiding en de 1e periode zit er net op. (we zijn dus nog maar net begonnen 3 maanden ong.) Hij begon in het begin van het schooljaar tegen me te praten op whatsapp en we gingen steeds vaker praten. Hij heeft verteld dat ie me leuk vindt. Ik heb toen tegen hem gezegd dat ik niets wil. Dit zei ik niet omdat ik het meende maar er was een vriendin van mij die tegen me zei dat ik hem volgens haar niet aan het lijntje mocht houden en ik nu tegen hem moest zeggen of ik wat wou of niet. Ik praatte op school op whatsapp nog steeds veel met hem. Ik heb toen heel vaak tegen mezelf en andere gezegd dat ik hem niet leuk vond totdat ik die leugen zelf ging geloven. Hij is 1x met me mee naar huis geweest (hij wou fietsen en ik moest achterop :bowing_man:) en toen zijn we naar het park gegaan. Een paar weken daarna zouden we afspreken maar heb ik afgezegd met de rot smoes dat ik naar de tandarts moest. Ik ben hem vanaf dat moment proberen aan het vergeten. Nu is het stomme dat dat gewoon echt niet lukt! :dry: Ik denk alleen maar aan hem en wou dat hij hier was. Een goede vriendin van mij zit ook bij ons in de klas en vraagt heel vaak wat er met me is, ze zegt dan ‘‘ik zie aan je dat er wat is’’. De hele klas weet dat hij me leuk vindt en dat hij mee is geweest naar mijn huis. Me vriendin zegt dat ik er voor moet gaan en hij zegt zelf ook dat je je hart moet volgen. Het voelt bij mij alsof mij hart ja zegt en mijn verstand nee. Ik zit namelijk ook nog minimaal 3 jaar bij hem in de klas. Ik ben dus bang dat ik verliefd op hem ben, als hij naar me lacht of zegt dat ik mooi ben krijg in een tinteling binnen in, dat zegt wel genoeg lijkt me :bored:

Ik krijg hem dus echt niet uit mijn hoofd en weet niet wat ik moet doen.

Liefs!

Ik zou het gewoon proberen en anders kom je ook wel weer over hem heen toch?

Had het zelf niet beter kunnen zeggen. Ga er gewoon voor meid!

Bedankt iedereen! :kissing:

hij vindt jou leuk, jij vindt hem leuk, ik zie het probleem niet!

Dit :smirk: