Hoe nu verder? (boy)

Heey meiden,

Toen ik in de tweede zat was ik helemaal smoor en smoor verliefd op een jongen. Ik sprak hem af en toe op school en hij zei me altijd gedag. Toen ik vertelde dat ik hem leuk vond was dat helaas niet van twee kanten. Hierna hebben we elkaar niet meer gesproken op school, omdat ik het super genant vond. Hij vroeg nog wel hoe het met me ging, maar ik reageerde amper. Nu zit ik in de vijfde en doet hij een opleiding. Tijdje geleden heb ik hem toegevoegd op fb, gewoon omdat ik me allang niet meer schaam tegenover hem. En we hebben paar keer leuke gesprekken gehad en hij vond het leuk dat ik hem had toegevoegd. Een vriendin van mij kwam hem tijdens uitgaan tegen en zei tegen hem ‘groetjes van mijn naam’ en toen vroeg hij of ik er was en daarna baalde hij wel dat ik er niet was. Hij heeft ook tegen mijn vriendin gezegd dat hij het jammer vond.

Mijn vraag is nu ‘hoe verder?’. Is het de moeite om hem keertje op te zoeken tijdens uitgaan? Kan het dat je iemand die je paar jaar geleden niet leuk vond nu wel leuk vind?

Nou op hoe verder, ik denk dat dat je best met hem kan praten. Via facebook, tijdens het uitgaan etc. En het kan prima zijn dat hij je nu wel leuk vind ja.

Hij heeft in ieder geval interesse in je, anders vraagt hij niet naar je en vindt hij het niet jammer dat je er niet bent. Ik zou hem een keertje opzoeken tijdens het uitgaan. Of hij je leuk vindt, dat kun je dan wel merken denk ik als je hem ziet. En natuurlijk kun je iemand leuk vinden die je vroeger niet leuk vindt, mensen veranderen.

Natuurlijk kan iemand die je vroeger niet leuk vond nu wel leuk vinden.
Mensen veranderen en mensen worden ouder.
Volgens mij kan het geen kwaad als je hem een keer ziet?
Ik bedoel, wat heb je te verliezen? Kletsen kan altijd, toch? :wink:

Jaa, hij heeft interesse in je. Natuurlijk kan je hem opzoeken met uitgaan, dat gaat leuk zijn. Inderdaad wat iedereen zegt, gevoelens kunnen veranderen, ook al vond hij je eerst niet leuk, dan kan hij je nu wel leuk vinden. Succes meid!

Aangezien hij naar jou vraagt, betekent dat hij zowiezo aan je denkt! Ook al ben je niet in de buurt…

Spreek een keertje met hem af, kunnen jullie een beetje bijpraten en dan zie je van zelf wel of er iets meer is…

Maar waar ik dus bang voor ben is dat ik hem weer helemaal leuk vind als ik hem een keertje in reallife spreek:P en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Wij kunnen jou ook niet garanderen dat je hem niet weer helemaal leuk gaat vinden

Misschien heeft hij nu wel een heel ander beeld van jou dan jaren geleden. Ik zou hem toch eens een keertje opzoeken tijdens het uitgaan, en kijken hoe ie reageert. Reageert hij goed? dan kun je wat meer contact met hem opzoeken, anders zou ik hem gewoon laten gaan… doe geen moeite voor iemand die geen moeite voor jou doet (: .

In ons tweede gesprek vroeg hij hoe het schoolfeest was en zei hij dat hij ook graag wilde gaan, maar bang was dat hij niet meer binnen kwam, omdat hij niet meer op deze school zit. En toen zei hij ook dat hij er heel eventjes aan dacht dat hij mij dan ook zou zien op dat feest en toen zei ik ‘uhu volgens mij zeg je maar wat:P’ en toen zei hij ’ Tuurlijk dacht ik er niet de hele tijd aan ofzo, maar het ging wel even door me hoofd dat het leuk was om je weer een keer te zien’.

Seriously wat wil je nou.
Aan je berichten te zien vind je hem nog steeds leuk, maar dan zeg je dat je hem niet leuk vind?!?!?!

Ik heb hem al heel lang niet in reallife gezien, dus ik kan niet precies zeggen wat ik wil of voel.

Waarom vraag je ons dan om advies als je niet weet wat je wilt…?
Zoek eerst maar uit wat je wilt, voor je fouten maakt.