Heey meiden,
Toen ik in de tweede zat was ik helemaal smoor en smoor verliefd op een jongen. Ik sprak hem af en toe op school en hij zei me altijd gedag. Toen ik vertelde dat ik hem leuk vond was dat helaas niet van twee kanten. Hierna hebben we elkaar niet meer gesproken op school, omdat ik het super genant vond. Hij vroeg nog wel hoe het met me ging, maar ik reageerde amper. Nu zit ik in de vijfde en doet hij een opleiding. Tijdje geleden heb ik hem toegevoegd op fb, gewoon omdat ik me allang niet meer schaam tegenover hem. En we hebben paar keer leuke gesprekken gehad en hij vond het leuk dat ik hem had toegevoegd. Een vriendin van mij kwam hem tijdens uitgaan tegen en zei tegen hem ‘groetjes van mijn naam’ en toen vroeg hij of ik er was en daarna baalde hij wel dat ik er niet was. Hij heeft ook tegen mijn vriendin gezegd dat hij het jammer vond.
Mijn vraag is nu ‘hoe verder?’. Is het de moeite om hem keertje op te zoeken tijdens uitgaan? Kan het dat je iemand die je paar jaar geleden niet leuk vond nu wel leuk vind?