Hallo ,
Ik ben Ruud 17 jaar en ben een jongen ik vraag het hier omdat jullie mijn denk ik het beste kunnen helpen .
Ik weet niet goed hoe ik het moet vertellen maar ik ga het wel proberen .
Ik ken sinds 3 maanden een meisje waar ik steeds meer mee praten en na lang gepraat te hebben kwamen we elkaar tegen opstap vorige week heel gezellig ze kwam enkele keren bij mijn staan samen wat drinken en praten toen zij mijn maatje al ze wilje .
Nou ja leuk en wel terug na huis gegaan hadden we deze week afgesproken toen ging het totaal mis we stonden te praten en toen vroeg ik waarom komje niet even bij ons staan waar zij op antwoorden ik moet nog wat oplossen van gister dus ik meteen oke wat dan ? Ja een jongen had wouw gister €100 euro geven om mee na huis te gaan dat beviel met totaal niet en wouw graag weten wie die vriendelijke vriend was dat wouw ze niet zegen om dat ze het zelf wouw op lossen toen is ze boos weg gegaan .
Zondag middag via whatsapp gepraat toen zij ze ik los me eigen shit op , Oke na lang praten me eigen er bij neer gelegd maar nu is het probleem ons contact wat we eerder hadden is totaal weg er is niet meer wat er geweest is . Hoe kan ik dit nu beter maken ik wil niet de hele tijd beginnen met whatsappen .
Ik voel ook wat voor haar maar dat laat ik nu even achter me omdat ik eerst wil dat het contact beter word .
Ik hoop jullie een duidelijk inzicht gegeven te hebben van mijn probleem en misschien hebben jullie wat tips .
Groeten
Ruud