hoe noem je dit kapsel?

heee,

nou dit is een beetje een nutteloos topic (vandaar ook in het onderwerp onzin) maar ik hoop dat jullie me kunne helpen.
Weten jullie hoe je dit kapsel noemt?

http://i41.tinypic.com/mhbxhj.jpg

Ik wil mijn haar namelijk zo laten knippen, maar ik wil op youtube filmpjes zoeken over hoe ik het het beste en mooiste kan stijlen. Iemand zelf daar tips over?

liefs

Dat is gaaf!

scene

is dat niet een soort ‘emokapsel’? Zoiets dacht ik dat het heette, sorry als ik het helemaal fout heb!
maar 't komt ff in me op haha.

ik denk dat je haar wel naar de kloten daarvan gaat?
want je moet het denk ik wel iedere dag stijlen? :open_mouth:
maar ik vind het echt een leuk kapsel!
Ik wou ook mijn haar miss zo knippen :stuck_out_tongue:

^nee met stijlen bedoel ik in model brengen en niet stijlen met een steil tang :stuck_out_tongue:
haha ik heb er (zoals je merkt) niet zo veel verstand van ;p

Volgens mij is het een scene kapsel ja! Heel leuk bij de weg.

scenehair

had ik maar stijl haar :I

scene, maar het lijkt em inderdaad een heel gedoe om je haar iedere dag zo in model te brengen…

Dat is een scene kapsel inderdaad.
Dat haar is heel erg op laagjes geknipt, en je zal het moeten stijlen met een stijltang, want het moet echt superstijl zijn om het zo te kunnen doen. Als je het gestijld hebt moet je het touperen, dan kun je het beste haarspray op de aanzet van je haren sprayen, en het plukje aan de onderkant touperen. Dit moet je dan plukje voor plukje doen, en als dat af is moet er een shitload haarlak overheen. Ultra hairspray - ultra strong van taft is er geschikt voor.

Het ziet er wel super gaaf uit!

^okee nou mijn haar is echt onwijs stijl dus dat lukt denk ik wel…
en pharynx, het lijkt alsof jij er veel verstand van hebt, haha heb je nog filmpjes/foto’s ofzo?

Geen filmpjes of fotos, maar ik heb wel ooit mijn haar zo gehad :stuck_out_tongue:
maar als je haar al superstijl is scheelt dat wel, want dan hoef je het niet te stijlen. Het beste kun je ervoor zorgen dat je haar ‘ruw’ is zegmaar, voordat je het gaat touperen, want dan blijft het beter zitten. Dan kun je er van te voren wat mousse of haarlak in doen. Reken trouwens maar op 1 bus haarlak per anderhalve week haha.

Ik vind het ook echt gaaf haar ! :grinning:

wow :astonished: haha okee daar moet ik inderdaad maar veen rekening mee houden haha maar iig bedankt (:

je moet er ook best wel dik haar voor hebben, anders is het niet zo mooi…

Ik wist wel dat er een foto met een scene kapsel zou komen.

ja, je noemt het indd scene.
maar het zijn vooral heeeel veel laagjes, en vooral aan de bovenkant heel veel korte laagjes enzo!
er zijn ook heel veel filmpjes op youtube met hoe je dat haar kan stylen als je gewoon scene hair tutorial intikt kan je wel wat vinden denk ik haha

succes en het is echt een leuk kapsel!