Hoe niet meer verliefd

Hoe kan je zorgen dat je niet meer verliefd bent -.-’
Bah, helemaal gek op een jongen waarvan ik het echt niet snap.
Oke, wel, maar ik wil het niet.
Snapje?
Liefs

Ik snap je helemaal! Ik had zoiets ook ooit.
Het grote probleem is alleen, dat lukt gewoon bijna niet.
Gewoon op naar de volgende jongens, haha. Have fun with other boys.

titel aangepast

dat heb ikook ben heel lang verliefd gewweest op iemand die gewoon helemaal verkeerd voor mij was.
Ik probeerde het te vergeten door veel achter andere jongens aan te gaan, en veel lol maken en dingen doen die ik leuk vond.
Eigelijk hoef je het niet te vergeten, maar denken het kan niks worden!
x

Verliefd worden op een andere jongen werkt het best. - ervaring - :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het is al gezegt, maar dus een andere jongen zoeken

Tja, als we dat nu eens wisten he, hoe niet meer verliefd te zijn.
Het zou het leven een stuk makkelijker maken :3

Aargh, ik heb dat ook wel eens xd.
Je kan (zoals hierboven wordt gezegd) op zoek gaan naar andere boys, maar je kan bv ook een lijstje maken met slechte punten van hem (ook al helpt dat bij mij meestal niet… bij jou misschien wel?)

Jaa, maar niet leuker. Want als je helemaal verliefd bent op zo’n onbereikbaar-lijkend type en je denkt: dat gaat 't ‘m niet worden, BLIEPBLIEP verliefdheid uit en hij blijkt jou WEL leuk te vinden… :’) :see_no_evil: kom ik weer met mijn praatjes.

OT:
Het moet slijten of overtroffen worden, anders kom je d’r niet vanaf.

Sorry maar in de pubertijd maakt je lichaam nou eenmaal meer hormonen aan, en daarom ben je zo heftig verliefd.
Niet zo veel aan te doen, gaat weer over (;

haha bedankt!

maar bah, ik haat het (hem).

tijd heelt alle wonden :drooling_face:

kzit nog geen half uur geleden precies hetzelfde te zeggen tegen een vriendin op msn, die ongeveer precies hetzelfde vroeg. Maar het is wel waar, want tijd heelt écht alle wonden.
ik spreek uit ervaring.

Herkenning.
ben der nu gelukkig overheen, ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben?

Hem gewoon verkering vragen, als ie nee zegt ben je zo over um heen. Dan weet je gewoon zeker dat je um niet kan krijgen en tja… Dat hielp vorig jaar ofzo bij mij.

@ hierboven: Dat had ik ook [nja, geen verkering gevraagd, maargoed, haha]
… Ik had gehoopt dat ie me zou gaan negeren ofzo, maar hij doet juist alleen maar leuker :’)

Ik sluit me aan bij de rest … denk dat je 't beste hem moet proberen te vergeten.
Of, weet je eigenlijk wel of hij jou wel of niet leuk vindt, of wat? xD

Zelfde probleem hier

Ik ben al vanaf lente 2007 verliefd aan 1 stuk door, met hooguit 1 weekje pauze ofzo
word dr gek van!
Meestal negeer ik het en wacht ik tot de jongen iets laat weten (wat vaak niet gebeurd)

tips!?

precies :grinning:

Nou ik weet het niet, want hij praat niet op msn en de ene keer kijkt hij wel leuk op school en de ander ekeer negeert 'ie me weer. Rare kerel. Haha.

ik heb hier een mooi gedichtje voor;

huil nooit om liefde,
de enige die jou tranten verdient,
zal je nooit laten huilen.

ik begrijp je, en herken het ook.
Maar vergeet niet dat je van verliefd zijn juist moet genieten.

Bij mij helpen lijstjes altijd :grinning_face_with_smiling_eyes:
Nouja, helpen als ik hem weer zie dan gaat mijn hart weer sneller kloppen.
Terwijl het eigenlijk gewoon een dikke lul is.
Raar hé? :pensive: