hoe negeer je je gsm?

ik haat het wachten
telkens als ik een sms heb gestuurd dan moet ik wel eens stuk of 1000 keer kijken of ik geen smsje terug heb van die speciale jongen.
En als het dan 2uur verder is ofzo dan voel ik mij zo teleurgesteld en pist terwijl die persoon er eigenlijk niks aan kan doen.

Wat doen jullie als je geen geduld hebt en niet kunt wachten op een sms?

Mijn telefoon bijvoorbeeld boven neerleggen en dan naar beneden gaan! Want als hij in de buurt ligt kijk ik echt 1000x op mijn mobiel haha zo frustrerend!

Haha ja dit is herkenbaar :’)
Ik leg hem meestal ook inderdaad boven neer of juist beneden en ga allemaal andere dingen doen. En als ik ergens anders ben of zo stop ik hem helemaal onderaan in mijn tas zodat de neiging om hem steeds te pakken wat kleiner is haha.

hahaa ik herken het precies en als hij na 20 min niet heeft gereageerd denk ik gelijk dat hij me saai vindt en daarom niks terugzegt ofzo, echt irritant die onzekerheid!
Bij mij helpt het om gewoon een programma te kijken op tv of internet, iig afleiding en voorj e het weet is er dan weer een tijd voorbij en heb je alweer een sms van hem.

Herkenbaar !
Meestal zet ik me telefoon op stil, ga naar beneden of kijk een film. Gewoon afleiding zoeken en dan later denk ik er pas weer aan.

Soms vraag ik me wel is af of sommige jongens dat ook wel is doen, wachten op een sms van een meisje hahaha.

Mijn mobiel staat sowieso altijd bijna op stil dus ik hoor hem vaak ook niet eens.
Maar meestal laat ik hem op mijn kamer liggen en dan ga ik beneden tv kijken of zo.

vervelend hé
en als je dan eindelijk bezig bent met iets bv film dan kijk je anderhalf uur niet op je gsm en dan krijg je smsjes binnen van : je bent zo stil is er iets
grr!!

Ik doe hem aan de oplader en dan ben ik beneden haha of ik leg hem weg en dan kijk ik een film en zit ik helemaal in de film dus dan denk ik niet meer aan een smsje ofzo waar ik op wacht

Jaaaaaa dat heb ik ook!! Ik begin echt nooit het gesprek ahaha :astonished: en als hij laat reageert denk ik van oke ik ben irritant, laatmaar dit gaat hem niet worden

Heb ik niet echt last van, tenzij ik snel een antwoord moet hebben

Ik heb nu m’n telefoon boven gelegd en ben zelf beneden gaan zitten en ik mis hem eigenlijk niet :’) Terwijl als hij naast me ligt, ik 1000 x erop kijk.

Haha heb ik ook! En achteraf blijkt het dat hij het gewoon niet hoorde ofzo omdat hij op feestje was…

Ken het :stuck_out_tongue: ik probeer ook af te kicken XD

Ik zet mijn gsm dan juist op luid (: Als die op stil staat hoop ik telkens dat ik hem gewoon niet heb voelen trillen, terwijl op luid weet ik dat ik niet de hele tijd hoef te kijken…

En niets is toch vervelender als je dan eindelijk een sms hebt, spring je recht om je gsm te nemen, is het iemand anders (:

Ooooh ja, verschrikkelijk! Had ik net nog. Ik baalde zo erg!

Leg hem minimaal op 10 meter afstand, en met het geluid aan.

yeah kunt ge ineens een dansje doen als je een sms hebt :stuck_out_tongue: alle als het dan van die speciale jongen komt

Gewoon het geluid aan. Dan hoef je hem niet steeds te checken, je hoort hem dan wel.

omg, zo herkenbaar!

mij lukt het ook niet, ik kijk steeds. meestal leg ik m op mn bed en ga ik gewoon andere dingetjes doen.

Ik kan me hier dus echt niet druk over maken:’). Iemand text wel terug als die daar tijd en zin in heeft, daardoor word ik niet panisch. Nee, ook niet bij m’n vriend.