ik was hele goede vriendinnen met iemand die in mijn klas zit. maar ik wist niet echt heel goed hoe zei eigelijk was. ik was er eerst achtergekomen dat zij had gezegt dat ik iemand uit mijn klas had gepijpt! en ff serieus ik ben 13 he!!!, ze had het echt gezegt want dat had ze eerst heell erg lopen ontkennen en toen had ze het toch toegegeven. ik was dus heel boos op haar enzo maar ik had het haar toch vergeven want ik dacht oke dat kan gebeuren voor 1 keertje. maar toen had ik dus gehoord dat ze aan het roddel mens van de hele school dat ze had gezegt dat ik serieus 7 jongens op een avond had gepijpt!! zoo nou toen was ik echt heel boos eerst heeft ze het weer helemaal lopen ontkennen maar toen had ze het toch weer toegegeven. dat is nu allemaal 4 maanden geleden gebeurd en ik wordt door iedereen hoer en pijpslet enzo genoemd. mensen willen me gebruiken omdat ze denken dat ik makkelijk ben en express dronken voren enzo!! ik kan hier echt niet meer tegen want alles wat ze had gezegt is echt allemaal gelogen. het is wel zo iemand die van aandacht houd enzo. maarja dit was dus mijn verhaal maar nu WIL IK WRAAK NEMEN en iets doen waardoor zij zich voelt zoals ik me nu voel want ik kan hier echt niet meer tegen!!
nou, ik wil dat wel doen want ik word door haar gwwn de grootste hoer van de school genoemt!!
Dat je hier niet tegen kan snap ik. Maar om haar terug te pakken. Zo verlaag je je tot haar niveau en zak jij nog verder dan onder. Ze heeft dit allemaal zo vertelt omdat ze gewoon jaloers op je is.
Je bent veel beter dan haar dus verlaag jezelf alsjeblieft niet tot zo een laag en zielig niveau.
Jij weet zelf beter en daar gaat het om.
reageer aub alleen als je een idee hebt ik heb hier heel lang overna gedacht en als je weet hoe ze is begrijp je me echt!
Oh hoi? Nieuw account gemaakt? Ga maar weer weg, dan kun je morgen weer een account maken.
Maak eens contact met antje
En kijk bij haar topics…
Waar die 13jarigen van tegenwoordig allemaal mee bezig zijn zeg. xD Volgens mij wist ik toen ik 13 was nog maar net wat pijpen was en had ik nog nooit alcohol op, of de behoefte eraan. Maar okee.
Inderdaad niet verlagen naar haar niveau. Gewoon negeren, iedereen, en niet ertegenin gaan. Als mensen merken dat het je niks doet, dan houden ze er uiteindelijk vanzelf mee op. Of je zegt iets van ‘Ik mag dan wel als hoer gezien worden, maar jou zou ik met geen vinger aanraken’. Zoiets, idk. xD
Weet je zeker dat je niet geïncarneerd bent en in je vorige leven Antje heette? Maar nu even OT: Echt, ik meen het, negeren is de enige manier.
Lekker laten gaan. Jij weet dat het niet zo is tch
Gooi haar van de trap!!! hahahahah
Wow heel Girlscene is tegen wraak? Als iemand mij echt iets kuts flikt wil ik eigenlijk ook altijd wel iets terug doen hoor, ik kan dat dan echt niet gewoon negeren :‘D
Trek d’r broek omlaag tijdens gym ofzo :’) Of bak spacecake en doe alsof het normale cake is en geef haar dat vlak voor een belangrijke toets. Of knip d’r haar eraf : D
Nee oke gooi haar idd maar gewoon van de trap
Wow wat kinderachtig.
Ik denk dat de status van hoer wel meevalt.
Het zullen een aantal leerlingen zijn, de rest ontgaat het volkomen.
Als jij echt last hebt van dit incident zou ik dit met je mentor bespreken.
Zucht…Dit moet je eigenlijk opslaan en over een paar jaar weer van jezelf terug lezen…
Smeer hondenpoep in haar haar.
Waar gaat het heen met de wereld :’)
Maargoed OT: Als je dan toch de ultieme wraak zoekt, gewoon alsof het je koud laat. Loop lachend langs haar zonder aan te kijken.
Ik durf te wedden dat ze het voor de aandacht van jou doet, wanneer je geen interresse toont krijgt ze er vanzelf genoeg van.
Geloof nou maar wat iedereen zegt hier, de beste wraak is geen wraak