Hoe neem ik de tweede stap om dichterbijer te komen?

Hey Girls,

Ik vind een jongen heel erg leuk, ik ken hem van een feestje/bonte avond van een vereniging, waarbij hij mij optilde en ik zag hem wel zitten. Dat is al een jaar geleden, maar ik zag hem wel vaak tijdens het uitgaan en dat was het. Nu blijkt dat hij een collega is van mijn broer en dat hij mij nog herkende van die ene nacht. Mijn broer komt elke dag thuis met dat Tim (zo noem ik hem even) iets over mij gezegd heeft. Kevin (m’n broer) heeft daardoor een vage vermoeden dat hij mij leuk vind. Kevin en ik zaten elkaar beetje te pesten en toen zei hij voor de grap dat hij Tim op me af ging sturen en toen zei ik voor de grap dat hij mij niet eens durft aan te spreken tijden het uitgaan. Nou is Kevin wel zo vervelend (vervelend was het resultaat gelukkig niet) omdat doodleuk tegen Tim te zeggen.

Tijdens het uitgaan hield iemand mijn hand vast ik keek opzij en het was Tim! Hij fluisterde in mijn oor: Zie je wel dat ik het durf! Ik was weer zenuwachtig en ik antwoordde heel droog dat Kevin maar een grapje maakte en hij hield nog steeds mijn hand vast. We hadden een kleine praatje gemaakt, maar hij was erg afwezig keek om zich heen en danste niet en zijn vriend wel, dus mijn vriendin vroeg waarom hij niet danste en hij vertelde dat hij ruzie heeft gehad met een goeie vriend. Toen kwamen 3 jongens tussen ons inlopen die niet doorhadden dat hun bij ons stonden te praten. Tim begon met hun te praten en liep uiteindelijk weg zonder iets te zeggen? Maar ik denk dat ik me daar niet over moet druk maken, omdat hij ruzie heeft gehad met een goeie vriend en er best mee zat, want dat kon je zien. Mijn vriendin vertelde: Bro’s before Ho’s dat is wel waar natuurlijk bij meiden is het ook zo… Maar ze zei ook dat hij me wel ziet zitten, want anders zou hij geen moeite doen om naar me toe te lopen en mijn hand vast te houden. Mijn broer vertelde dat hij wel een serieus relatie wil, dus dat komt goed uit.

Graag zou ik jullie mening willen horen en wat ik het best zou kunnen doen als ik hem zie? Een knuffel geven of wat? Denken jullie dat hij me wel ziet zitten?

Alvast bedankt!

xoxo

Ik zou eerder als je hem nog is ziet, gewoon een praatje maken of wat je ook wilt doen en als je weggaat hem een knuffel geven ofzo. :slightly_smiling_face:

^ ja zoiets ga ik denk ik ook doen, maar ik weet niet of hij me wel ziet zitten?

Up :flushed: heb advies nodig haha xo

Zo te lezen ziet hij je wel zitten, ik denk niet dat je daar verkeerd aan doet om hem nogmaals aan te spreken, hem een knuffel te geven of zijn nummer te vragen.
Heeft je broer zijn nummer niet?

gewoon eens een praatje maken :slightly_smiling_face: je kan natuurlijk ook altijd eens langs gaan bij jouw broer op het werk :grinning: een knuffel kan altijd bij het afscheid :slightly_smiling_face:
veel succes

Mijn broer werkt ergens waar je niet naar binnen kunt lopen helaas! Op een of andere manier weet ik niet meer of hij me wel ziet zitten aangezien hij geen gedag zei en gewoon wegliep naar een andere kroeg… of overdrijf ik nu?

Het lijkt erop dat hij je ziet zitten! :slightly_smiling_face:
(Sorry ik moet het even zeggen maar ‘dichterbijer’ bestaat niet)

oja natuurlijk haha, als ik op de laptop zit wijzig ik het wel :slightly_smiling_face:

ot: maar omdat hij naar een andere kroeg ging en niet eens gedag heeft gezegd twijfel ik heel erg, want misschien is hij op me afgeknapt…
Eerst deed hij iets waarvan ik dacht dat hij mij ook ziet zitten en dan gaat hij weg naar een andere kroeg zonder wat te zeggen

upje :flushed:

up :slightly_smiling_face: :flushed:

dichterbijer?