Hoe natuurlijke slag terug 'krijgen'

Heey

Ik had vroeger heeel veel krullen in mijn haar,daarna werd het slag en nu wordt het steeds steiler.
Daar baal ik van.
Ik heb bij de kapper al verschillende dingen geprobeerd om mijn slag terug te krijgen (veel laagjes, weinig laagjes, korte laagjes, lange laagjes …).
Maar het is dus nu bijna stijl.

Hoe kan ik weer de slag terug in mijn haar krijgen?
Krultang vind ik geen optie, omdat het ('s ochtends)veel tijd kost en ik heb er geen.

Conditioner Only techniek 8D
Hier een topic over

Je haar verandert steeds, ik heb precies hetzelfde, maar ben nu wel blij met m’n stijle haar met een beetje slag af en toe :slightly_smiling_face:
Misschien kan je je haar zo in elkaar draaien en dan met de stijltang eroverheen zeg maar, heb ergens gelezen dat dat werkt… Of je moet slapen met een vlecht in nat haar.

Bedankt voor je reactie.
Maar als ik dat topic zo door lees ia dat heel veel moeite :flushed:
Ik zoek meer naar een of ander wonderlijk haar product.

Je hebt wel gelijk, maar het blijft jammer ;P.
Ik heb niet echt lang haar, dus vlechten is geen optie.
Misschien wordt het toch maar een krultang of stijltang kopen

Als je het echt wil hebben doe je er wel moeite voor :stuck_out_tongue: Behalve dat je haar weer zijn slag terug krijg is het ook veel gezonder dan wassen met shampoo. Je zou ook kunnen kijken voor een sulfaat vrije shampoo. Dit is makkelijker dan precies die conditioner only te volgen. Heeft toch een soort gelijk effect. Gaat er vooral om dat SLS (sulfaatgedoe) je haar uitdroogt. Hierdoor verliest het ook een beetje zijn natuurlijke structuur.

Je kan ook (zoals hier eerder is genoemd) slapen met een vlecht. Je zou ook kunnen verdiepen in hoe je beach waves krijg. Er schijnen daar flesjes voor in de winkel te zijn en op youtube staat het vol met DIYs erover.

Okee dankjewel :wink:

ik had vroeger altijd heel erg stijl haar, en bij mij komt er steeds meer slag in hahah

Mijn haar is meer gaan krullen nu ik geen conditioner meer gebruiken.
Maar dat kan ook alleen bij mijn haar werken misschien hoor :wink: